Tere Tulemast Rallisõprade Kommuuni!

Liitu meie rallisõpradega, ole kursis viimaste uudistega ja avalda arvamust!
Lisaks kaovad sisse logides lehelt kõik reklaamid, sest reklaame näevad ainult külastajad!

Logi Sisse Facebookiga
Või

AG Talvekarikas 2015 - IV etapp Österby 21.02

Arutelu kategoorias 'Rahvaralli / Rahvasprint' alustas marikirss, 6 Veebruar 2015.

Soovita Sõbrale

  1. marikirss

    marikirss Administraator
    Staff Member Administraator Moderaator

    Liitunud:
    18 August 2014
    Postitusi:
    232
    Meeldimisi saanud:
    14
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    jaarada.jpg
    VÕISTLUSE REGLEMENT

    EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr ...). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616.
    Muidugi lubatakse peale ka tavasõitjad, kellel pole mingit litsentsi.

    Aeg ja koht
    - etapp toimub laupäeval 21. veebruaril Österby jäärajal
    - kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 09.00
    - proovisõidud 09.00-10.45
    - võistlejate koosolek 10.45-10.55
    - võistlussõidud orienteeruvalt 11.00-16.30
    - autasustamine orienteeruvalt kell 16.30
    - vabatreening orienteeruvalt 16.30-17.30
    - NB! sooja ilma puhul etapp toimub teisel rajal. Otsus asukoha muutmisest võetakse vastu hiljemalt 16. veebruaril kell 24.00

    Korraldaja andmed
    - võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
    - võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 56078883, zr1@hot.ee
    - võistluse sekretär: Kristina Mitassova
    - ohutus-julgestusülem: Maksim Šarofost, tel 5511690
    - peaajamõõtja: Dmitri Babushkin, tel 55976226
    - tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153

    Registreerimine ja osavõtumaks
    - eelregistreerimine lõpeb 18. veebruaril kell 24.00
    - registreerimiseks tuleb saata e-mail aadressile zr1@hot.ee või kirjutada oma soov foorumisse
    - ühe autoga on lubatud sõita kuni 3 osalejal (märkida registreerimisel), kes kõik maksavad osavõtutasu
    - starti lubatakse 35 osalejat
    - peale 18.02 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
    - kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 25 €/võistleja, mis peab olema tasutud ülekandega kuni 18.02
    - makstud osavõtumaks ei tagastata
    - osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Plešanov EE272200221008481633
    - peale eelregistreerimist osavõtumaks 30 €, maksta võistluspäeval sularahas
    - osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
    - võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
    - pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
    - peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 20 €/auto, ilma ajavõtuta

    Ajavõtt
    - elektrooniline
    - kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega

    Võistlusklassid
    - FWD, esivedu
    - RWD, tagavedu
    - 4WD, nelikvedu

    Autasustamine
    - autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
    - kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1. koht
    - korraldaja ja sponsorid võivad välja panna lisaauhinnad
    - autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist

    Võistluse käik
    - start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 20.02 internetis ja võistluse päeval infostendil)
    - start fooriga
    - arvestusse läheb 2 esimest ringi
    - kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
    - NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse!
    - igas voorus kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne. lõpptulemused selgitakse kohapunktide summa järgi. võrdse summa korral loeb parim vooru aeg
    - valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. esimene valestart - stopp ja uuesti starti. teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
    - korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
    - möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
    - takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)

    Tehnilised tingimused
    - piikrehvid on keelatud, kõik ülejäänud rehvitüübid (naastrehvid, lamellrehvid, suverehvid) on lubatud
    - NB! juhul, kui etapp tõstetakse teisele rajale, naastrehvid võivad olla keelatud! Sellega tuleb kindlasti arvestada osavõtutasu maksmisel!
    - kõik ümberehitused on lubatud
    - korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
    - kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
    - sõiduriietus peab olema pikkade varrukatega, samuti on kohustuslik kanda kindaid
    - õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, piikrehvide keeld, möödasõidu keeld)

    Lisatingimused
    - hooldusalal on nõutud vedelikukindel aluskatte kasutamine, vastasel korral trahv 10 €
    - kõik osalevad omal vastutusel
    - korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
    - korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
    - iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
    - õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija

    Nõuded naastrehvidele
    * naastu kaal max 1,4 grammi
    * naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
    - rehvis, mille velje läbimõõt kuni 13" – 90 (välja arvatud HKPL8)
    - rehvis, mille velje läbimõõt 14"-15" – 110 (välja arvatud HKPL8)
    - rehvis, mille velje läbimõõt rohkem, kui 15" – 130 (välja arvatud HKPL8)
    [​IMG]

    Osalejate nimekiri täieneb sellel lehel: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?f=2&t=25349
     

Soovita Sõbrale