Hooaeg 2019

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#65
Nüüd siis viiel mehel lepingud taskus

Toyota:
Tänak

Hyundai:
Neuville
Mikkelsen


M-Sport Ford:
Suninen


Citroen:
Ogier



Lepinguta või siis kinnitamata lepingud on: (Kirjas ainult need kes käimas oleval hooaja WRC sõitsid) (7meest)
1 Latvala
2 Lappi
3 Evans
4 Sordo
5 Paddon
6 Breen
7 Østberg

Võimalikud uued tulekud või siis tagasi tulekud: (6 meest)
1 Meeke
2 Tidemand
3 Huttunen
4 Katsuta
5 Leffebvre
6 Camilli

Minu meeskonnad:

Toyota:
Tänak
Latvala
Meeke
Katsuta
( Mõnel rallil neljanda autoga rajal. Panustaks Jaapani rallile)

Hyundai:
Neuville
Mikkelsen
Paddon


M-Sport Ford:
Sordo
Suninen
Tideman


Citroen:
Ogier
Lappi
Breen
 
Viimati :
Meeldimisi: AIGAR VAHELAAN

Indrek

Administraator
28 Detsember 2011
742
130
83
#66
Nüüd siis viiel mehel lepingud taskus

Toyota:
Tänak

Hyundai:
Neuville
Mikkelsen


M-Sport Ford:
Suninen


Citroen:
Ogier



Lepinguta või siis kinnitamata lepingud on: (Kirjas ainult need kes käimas oleval hooaja WRC sõitsid) (7meest)
1 Latvala
2 Lappi
3 Evans
4 Sordo
5 Paddon
6 Breen
7 Østberg

Oletatavad uued tulekud või siis tagasi tulekud: (4 meest)
1 Meeke
2 Tidemand
3 Huttunen
4 Katsuta

Minu meeskonnad:

Toyota:
Tänak
Latvala
Meeke
Katsuta
( Mõnel rallil neljanda autoga rajal. Panustaks Jaapani rallile)

Hyundai:
Neuville
Mikkelsen
Paddon


M-Sport Ford:
Sordo
Suninen
Tideman


Citroen:
Ogier
Lappi
Breen
Tundub päris loogiline. Eriti äge oleks Toyota selline kooslus.
 
Meeldimisi: AIGAR VAHELAAN

Gevin

Administraator
Staff member
Moderaator
12 Mai 2014
320
77
63
Harjumaa, Eesti
Olen
Rallifänn
#67
Asjad hakkavad selgemaks saama. Minu pakkumine siis antud olukorras

Toyota
1. Tänak
2. Latvala
3. Meeke / Tidemand (väike võimalus)
4. Katsuta 2-3 rallit

Citroen
1. Ogier
2. Lappi
3. Breen

M-Sport
1. Evans
2. Suninen
3. ostberg

Hyundai
1. Neuville
2. Mikkelsen
3. Paddon/Sordo
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#68
Meeke võiks minna Fordi ja Tidemand Toyotasse.
Aga samas kui Tidemand Fordi läheks oleks selline noorte kooslus Evans, Suninen ja Tidemand.
Østberg on minu jaoks juma ennast ammendanud
 

silverionu

Rallifänn
Kasutaja
20 Juuli 2017
35
11
28
Olen
Rallifänn
#69
Lugesin kuskilt, et Škoda tehakse WRC2 arvstuses tehasetiimiks ametlikult. Mis seab teatud piirangud ja samas annab mõningad vabadused arendada kiiremaid autosid (Fabia R5 EVO nt). Kas see võiks olla märk sellest, et varsti kruvitakse kas Polole või Fabiale selga suurem tiib ja laiendid ja ongi pool WRC masinat valmis. Hetkel ei pidavat korraldajatele meeldima, et Škoda tehasetiimi sõitjad domineerivad WRC2 arvestust. Kogu selle jutu valguses pakun, et ei Tiedemand ega Solberg (Petter siis) ei liigu kuhugi enne kui need asjad paika loksuvad.
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#70
Meeke võiks minna Fordi ja Tidemand Toyotasse.
Aga samas kui Tidemand Fordi läheks oleks selline noorte kooslus Evans, Suninen ja Tidemand.
Østberg on minu jaoks juma ennast ammendanud
Noh ,ei ole ju see Evans midagi nii noor,tal ju tegelikult olnud võimalusi pigem rohkemgi,kui Tänakul,aga ette näidata pole suurt midagi.Poodiumid tulnud suuresti tänu teiste ebaõnnele(v.a eelmine Wales,siis Dmack rehvieelis ja mullune Argentiina) Ta pigem kogenum hunt,aga punt oleks Tidemaniga lahe.Meek Toyotas oleks kindlasti tore,aga see ilmselt lühiajaline projekt(vanus),aga Tideman oleks tulevikus mees,kes jääks Latvalat asendama,sest ma arvan,kui järgmine hooaeg ka J.M midagi suurt korda ei saada,siis on king tulekul.
 

silverionu

Rallifänn
Kasutaja
20 Juuli 2017
35
11
28
Olen
Rallifänn
#71
Jube huvitav, et kõigile meeldib Meeke. Minuarust ta on ta üks ebaintelligentsemaid sõitjad kes hetkel nö "tegusad". See stiil ehk kõlbas siis kui autod ei maksnud pea miljon eurot :D Hetkel aga kahe aasta peale korra-kaks sähvatada ja muidu ainult autosid lõhkuda minuarust ei kõlba enam siia maailma. Kujutan ette mis tunne oleks töötada meeskonnas kus "jälle see till lõhkus auto ära, mille kallal nägime kuu aega vaeva, auto katki, punktid läinud" ja nii igal rallil.. Aga noh, maitseasi.
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#72
Lugesin kuskilt, et Škoda tehakse WRC2 arvstuses tehasetiimiks ametlikult. Mis seab teatud piirangud ja samas annab mõningad vabadused arendada kiiremaid autosid (Fabia R5 EVO nt). Kas see võiks olla märk sellest, et varsti kruvitakse kas Polole või Fabiale selga suurem tiib ja laiendid ja ongi pool WRC masinat valmis. Hetkel ei pidavat korraldajatele meeldima, et Škoda tehasetiimi sõitjad domineerivad WRC2 arvestust. Kogu selle jutu valguses pakun, et ei Tiedemand ega Solberg (Petter siis) ei liigu kuhugi enne kui need asjad paika loksuvad.
No Petter on nüüd kohe kindlast rohkem testsõija rollis,tema ei ole kindlasti mingi viiul selles uues planeeritavas orkestris.Veel on mingi jutt,et Rovanpera just s.p Skodaga,et planeeritava Polo projekti jaoks lihvida,olgu see WRC2 v WRC.Pidi ju Kalle see hooaeg kindlalt Fordi WRC2 -ga sõitma,aga järsku enne aastavahetust muudeti asi Skoda kasuks.
 

Indrek

Administraator
28 Detsember 2011
742
130
83
#73
Jube huvitav, et kõigile meeldib Meeke. Minuarust ta on ta üks ebaintelligentsemaid sõitjad kes hetkel nö "tegusad". See stiil ehk kõlbas siis kui autod ei maksnud pea miljon eurot :D Hetkel aga kahe aasta peale korra-kaks sähvatada ja muidu ainult autosid lõhkuda minuarust ei kõlba enam siia maailma. Kujutan ette mis tunne oleks töötada meeskonnas kus "jälle see till lõhkus auto ära, mille kallal nägime kuu aega vaeva, auto katki, punktid läinud" ja nii igal rallil.. Aga noh, maitseasi.
Tegu ju Colin McRae õpipoisiga.... :D
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#74
Jube huvitav, et kõigile meeldib Meeke. Minuarust ta on ta üks ebaintelligentsemaid sõitjad kes hetkel nö "tegusad". See stiil ehk kõlbas siis kui autod ei maksnud pea miljon eurot :D Hetkel aga kahe aasta peale korra-kaks sähvatada ja muidu ainult autosid lõhkuda minuarust ei kõlba enam siia maailma. Kujutan ette mis tunne oleks töötada meeskonnas kus "jälle see till lõhkus auto ära, mille kallal nägime kuu aega vaeva, auto katki, punktid läinud" ja nii igal rallil.. Aga noh, maitseasi.
Maitse asi jah ja igal oma nägemus-arusaam,aga mina kül Meeki kohta sellist iseloomustust ei annaks.Meek igati lahe sell ja inteligentsist tal kül puudust pole.Küsimuse,miks ta neid sidruneid sedasi lömastas,on pigem selles,et kehvalt liikuvast Citroenist püüdis ta välja võtta viimast ja riske,et tippkonkurendsi püsida.A noh,see ainult minu isiklik arvamus.
 

silverionu

Rallifänn
Kasutaja
20 Juuli 2017
35
11
28
Olen
Rallifänn
#75
Eks meil kõigil ongi isiklikud arvamused, see selle asja põnevaks teebki. Hea meelega näen Meeke sõitmas aga enda närvide rahustuseks võibolla mitte samas meeskonnas kus Ott ja Martin.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#76
Lugesin kuskilt, et Škoda tehakse WRC2 arvstuses tehasetiimiks ametlikult. Mis seab teatud piirangud ja samas annab mõningad vabadused arendada kiiremaid autosid (Fabia R5 EVO nt). Kas see võiks olla märk sellest, et varsti kruvitakse kas Polole või Fabiale selga suurem tiib ja laiendid ja ongi pool WRC masinat valmis. Hetkel ei pidavat korraldajatele meeldima, et Škoda tehasetiimi sõitjad domineerivad WRC2 arvestust. Kogu selle jutu valguses pakun, et ei Tiedemand ega Solberg (Petter siis) ei liigu kuhugi enne kui need asjad paika loksuvad.
Nad tahavad nii teha, et WRC2 arvestus oleks ikka erasõitjate lõbu mitte tehasemeeskondade. Huvitav kas siis hakatakse mingit eraldi klassi tegema . NT: WRC1
 

Indrek

Administraator
28 Detsember 2011
742
130
83
#77
Nad tahavad nii teha, et WRC2 arvestus oleks ikka erasõitjate lõbu mitte tehasemeeskondade. Huvitav kas siis hakatakse mingit eraldi klassi tegema . NT: WRC1
Olen just sama mõelnud, et kuidas see asi välja hakkab nägema. Kuna Skoda nüüd tehasetiimina ja lubatakse mootorit võimsamaks aretada, mis arvestuses nad siis sõitma hakkavad?
Kuigi selle Fabia Evo testi videot vaadates tekkis küll mõte, et kuna liigub kahtlaselt hästi, siis Montes kruvitakse suuremad tiivad külge ja WRC klassi auto on valmis :D Kuigi loogika ütleb, et nii lihtsalt need asjad ikka ei käi :D
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#78
Tidemand olek väga hea asendus Lappile. Kiirust mehel jagub. Ning kui Jari peaks kiivrist lillepoti tegama siis oleks meeskonnas olemas mees kes on Tänakule korralik wingman. Ning kolmanas autos hakkaks jälle noor samurai kogemusi hankima.
Meeke puhul on see, et ta võib suht vabalt hakkama saada ka korraliku hooajaga. Aga see ainult aastane projekt. Ning siis tuleks hakata jälle uut meest otsima.
Mäkinen on rääkinud ka sellest, et tulevikus ta näeks hea meelega noort Rovanperä oma meeskonnas.
Ega mäkinenil suurt seal midagi öelda ei ole. Sa võid ju tahata kedagi oma meeskonda. Aga kui peasamurai ütleb ei siis pole midagi teha.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#79
Olen just sama mõelnud, et kuidas see asi välja hakkab nägema. Kuna Skoda nüüd tehasetiimina ja lubatakse mootorit võimsamaks aretada, mis arvestuses nad siis sõitma hakkavad?
Kuigi selle Fabia Evo testi videot vaadates tekkis küll mõte, et kuna liigub kahtlaselt hästi, siis Montes kruvitakse suuremad tiivad külge ja WRC klassi auto on valmis :D Kuigi loogika ütleb, et nii lihtsalt need asjad ikka ei käi :D
No arvan ka seda, et RC2 klassi nad kindalsti ei kvalifitseeru enam. Seega võiks olla tootjatele järelkasvu kasvatamiseks viimane aste ennem WRC-sse siirdumist WRC1 klass. Mis kuulub siis tehasemeeskondade kompententsi. Kuhu tehase meeskonnad saaks palgata mingit noort talenti. Ning WRC2 klass oleks erasõitjatele , et nad saaks avada omale ust järgisse klassi. Loogiline rada oleks siis JWRC ->WRC2 -> WRC1 -> WRC
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#80
No arvan ka seda, et RC2 klassi nad kindalsti ei kvalifitseeru enam. Seega võiks olla tootjatele järelkasvu kasvatamiseks viimane aste ennem WRC-sse siirdumist WRC1 klass. Mis kuulub siis tehasemeeskondade kompententsi. Kuhu tehase meeskonnad saaks palgata mingit noort talenti. Ning WRC2 klass oleks erasõitjatele , et nad saaks avada omale ust järgisse klassi. Loogiline rada oleks siis JWRC ->WRC2 -> WRC1 -> WRC
No minuarust läheks see asi liiga sudru-mudruks.Milleks, oli(on) ju ka veel wrc3.Pole ju neid mm-il sõitjaid teab mis palju,et igas klassis on 5-6 meest ja siis jagatakse aga tiitleid? Ausaltöeldes nt. praegune Eesti MV -d.No täitsa porno,10 eraldi klassi !!!! Või mis ,tei arvate ? Palju siis ikka neid wrc 1 ikka tuleks ?
 

Kuu Top Postitaja

  • See kuu: 151
  • See kuu: 64
  • See kuu: 58
  • See kuu: 39
  • See kuu: 27

Kes tuleb maailmameistriks 2018?

  • Sebastien Ogier

    Hääli: 11 22.9%
  • Ott Tänak

    Hääli: 31 64.6%
  • Thierry Neuville

    Hääli: 6 12.5%
  • Andreas Mikkelsen

    Hääli: 0 0.0%
  • J-M Latvala

    Hääli: 0 0.0%

Reklaam

Foorumi statistika

Teemasid
760
Postitusi
3,232
Kasutajad
1,163
Uued Kasutajad
Nalts