Hooaeg 2019

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#81
Nüüd lugesin kusagil. et need natuke võimsamad R5 masiand sõidavad R2 ehk siis WRC2 klassis Tootja tiitlile. Individuaal arvestusest juttu polnud
 

Indrek

Administraator
28 Detsember 2011
742
130
83
#82
No minuarust läheks see asi liiga sudru-mudruks.Milleks, oli(on) ju ka veel wrc3.Pole ju neid mm-il sõitjaid teab mis palju,et igas klassis on 5-6 meest ja siis jagatakse aga tiitleid? Ausaltöeldes nt. praegune Eesti MV -d.No täitsa porno,10 eraldi klassi !!!! Või mis ,tei arvate ? Palju siis ikka neid wrc 1 ikka tuleks ?
Nii ta on.
Kusagilt on meelde jäänud, et plaaniti või plaanitakse tehagi numbrite järgi klassid, ehk siis WRC5, WRC4, WRC3, WRC2 ja WRC.
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#83
Nii ta on.
Kusagilt on meelde jäänud, et plaaniti või plaanitakse tehagi numbrite järgi klassid, ehk siis WRC5, WRC4, WRC3, WRC2 ja WRC.
Ma ka lugenud mõned kuud tagasi(täpselt ei mäleta) aga sääl oli midagi taolist,et tahetakse ümber nimetada kl nii,nagu F1-s S.t et praegune WRC oleks kõrgeim ehk WRC1 ja nii edasi,madalam kl oleks suurem nr.
 

Gevin

Administraator
Staff member
Moderaator
12 Mai 2014
320
77
63
Harjumaa, Eesti
Olen
Rallifänn
#84
Läheb aina põnevamaks :D Breen olevat saanud kutse sõita Toyotas aasta aga Wilson tegi veits asjalikuma 2+1 pakkumise.

Toyota has offered a drive for an Irishman but the name is not Meeke. It is Craig Breen. The offer is only for one year whereas Malcolm Wilson has offered 2+1 years – and most likely a vastly different position in the team. In Breen´s position I would not need to think twice.
 

Indrek

Administraator
28 Detsember 2011
742
130
83
#85
Läheb aina põnevamaks :D Breen olevat saanud kutse sõita Toyotas aasta aga Wilson tegi veits asjalikuma 2+1 pakkumise.

Toyota has offered a drive for an Irishman but the name is not Meeke. It is Craig Breen. The offer is only for one year whereas Malcolm Wilson has offered 2+1 years – and most likely a vastly different position in the team. In Breen´s position I would not need to think twice.

Ohoh. See küll huvitav valik.....
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#86
Läheb aina põnevamaks :D Breen olevat saanud kutse sõita Toyotas aasta aga Wilson tegi veits asjalikuma 2+1 pakkumise.

Toyota has offered a drive for an Irishman but the name is not Meeke. It is Craig Breen. The offer is only for one year whereas Malcolm Wilson has offered 2+1 years – and most likely a vastly different position in the team. In Breen´s position I would not need to think twice.
:eek::eek::eek:See nüüd kül huvitav uudis.Nüüd küs siis,et ilmselt ka Ötsul jääb koht sidrunis ?
 

Indrek

Administraator
28 Detsember 2011
742
130
83
#87
Sellise asjade käiguga võibolla Ötsul isegi jääb võimalus osadel etappidel Sidrunis sõita. Kõigil kindlasti mitte, sest suursponsor tahab ju ka sõita ja vaevalt et nad neli autot välja panevad.
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#88
Sellise asjade käiguga võibolla Ötsul isegi jääb võimalus osadel etappidel Sidrunis sõita. Kõigil kindlasti mitte, sest suursponsor tahab ju ka sõita ja vaevalt et nad neli autot välja panevad.
Noh võib ju ka 4 panna,kuigi 3 saavad punne tuua,aga kui Citroen ei raatsinud sel aastal 3-egi välja panna,siis jah, kahtlane,kui Öts jäetaksgi,siis vaevalt sidrun endale luksust lubab.A noh samas,ega Ötsil arvatavasti ka muid pakkumisi ei tule.
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#90
Selle uudise järgi siis Ogieri lahkumise üks põhjuseid Fordi liiga leige toetus meeskonnale.

https://www.autosport.com/wrc/news/...er-exit?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
No jah,ega see Fordi tugi ju eelmise aasta lõpus ,tunduski selline,,läbi pisarate" toe andmine,aga kuna papa Wilsoni tiim tegi nii tublit tööd,et tuldi tootjate ja individuaalis ilmamestriteks,siis ei saadudud ju kuidagi ei öelda.Ma ei tea,aga lihtsalt minu arvamus,on ehk ka see,et räägiti ju ,et see viimane aerolihv viidi läbi kallites USA tunnelites ja puha,aga tulem oli ju häving.Isegi Ogi ju kirus Soomes,et näpud seadistuse kruttimisest valusad,ei toimi see uus aero.Nii et loogis,et Ogi nördinud ja just nimelt tehase toele,mitte Wilsoni ja Co peale.
 

AIGAR VAHELAAN

Rallisõltlane
Kasutaja
10 Veebruar 2018
170
12
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#95
Sordol väidetavalt leping peaaegu taskus Hyundaiga. Aga mitte täis hooaeg vaid sarnaselt sellele aastale pooled etapid siis....
Ei saa aru Sordost ? Pragu ju hetkeseis selline,kus on võimalusi(Ford,Toyota) aga kas ei tahetagi teda,isamees kehva v maksab Hyundai ka selle pooliku hooaja eest nii head pappi ?
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#97
Ma arvan, et ennem Autraaliat on asjad selged kes kus millega ja milla.
Aga jah Sordo on minu jaoks müstiline tegelane. Antud olukorras lihtsalt pärsib oma pooliku hooajaga ka Paddoni arenemist
 
Meeldimisi: AIGAR VAHELAAN

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#98
UUE HOOAJA kalender: Nagu karta oli siis diblad jätsid ikkagi Jaapani ralli välja. Ning mingi fucing mõtetu 10 katselise ralli sisse. Ning kõik piloodid peavad omale valima püsiva numdri. WRC2 klassis siis kaks arvestust WRC2 erasõitjatele ning WRC2 PRO On siis Tehase meeskondade R5-tele.
https://www.wrc.com/en/wrc/news/october ... 2-12-.html
1. Monte-Carlo 24 - 27 January
2. Sweden 14 - 17 February
3. Mexico 7 - 10 March
4. France 28 - 31 March
5. Argentina 25 - 28 April
6. Chile 9 - 12 May
7. Portugal 30 May - 2 June
8. Italy 13 - 16 June
9. Finland 1 - 4 August
10. Germany* 22 - 25 August
11. Turkey 12 - 15 September
12. Great Britain* 3 - 6 October
13. Spain* 24 - 27 October
14. Australia* 14 - 17 November

* = date subject to confirmation


In order to give consistent identity to drivers and assist with promotion, Priority 1 drivers will be free to choose their permanent car number from 2019, except number 1, which will always be reserved for the reigning World Rally Champion.

As part of an overall cost reduction plan aimed at removing or reducing the cost of elements that do not add to the spectacle of the Championship, the number of test days will be reduced from 55 to 42 for WRC Manufacturer teams. The total distance of special stages has been reduced from a maximum of 500 to a maximum of 350 kilometres.

From 2019, the support championships will be restructured to help increase the number of entrants in Manufacturer Championships, to boost the number of factory supported drivers and cars, and further encourage private competitors to the WRC 2 and Junior WRC Championships. Building on the success of the R5 car, a new WRC 2 Pro Championship for Drivers, Co-Drivers and Manufacturers will be created as a platform for registered R5 manufacturers.

The same specification R5 car will continue to be used in the FIA WRC 2 Championship. This championship will be solely for private entrants, with the intention being to attract more drivers from national and regional championships.

In order to continue supporting the progression of young talent in the sport, the format of the Junior WRC Championship will remain unchanged. The WRC 3 Championship will cease from 2019 although competitors in two-wheel drive cars are still eligible to enter events.

The Championships will therefore be as follows:

FIA World Rally Championship for Drivers, Co-drivers and Manufacturers
FIA WRC 2 Pro Championship for Drivers, Co-drivers and Manufacturers
FIA WRC 2 Championship for Drivers and Co-drivers
FIA Junior WRC Championship for Drivers, Co-drivers and Nations
https://www.fia.com/news/fia-announces- ... cisions-11
 
Meeldimisi: Indrek

silverionu

Rallifänn
Kasutaja
20 Juuli 2017
35
11
28
Olen
Rallifänn
#99
No okei klasside sorteerimine las olla, väga ei mõjuta vast midagi peale selle, et mõni vaesem tootja (Msport) ehk liitudb vaid WRC2 arvestusega. Samuti näeme siis ka ehk VW ametlikult tagasi selles mängus. Mis siis mõne aasta jooksul võib tekitada olukorra, kus kõvem andmine käib WRC2 klassis ja tipus sõidab nt 6 masinat ainult. Kurb, kui nii läheks. Aga eks näis, võibolla meie jaoks tähendab see seda, et saame stardis näha rohkem sinimustvalgeid ekipaaze.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
555
168
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
Mind ajab närvi lihtsalt see numbrite teema. Kõik peavad valima omale püsiva numbri??????. krt FIA tondid tahavad ikka väga palju F1-lt ülevõtta.
 

Kuu Top Postitaja

  • See kuu: 151
  • See kuu: 64
  • See kuu: 58
  • See kuu: 39
  • See kuu: 27

Kes tuleb maailmameistriks 2018?

  • Sebastien Ogier

    Hääli: 11 22.9%
  • Ott Tänak

    Hääli: 31 64.6%
  • Thierry Neuville

    Hääli: 6 12.5%
  • Andreas Mikkelsen

    Hääli: 0 0.0%
  • J-M Latvala

    Hääli: 0 0.0%

Reklaam

Foorumi statistika

Teemasid
760
Postitusi
3,232
Kasutajad
1,163
Uued Kasutajad
Nalts