(JRG) a.k.a Janec'i Ralli Glögi

  • Otsime oma meeskonda foorumi moderaatoreid! Kui ralli ei ole Sinu jaoks võõras teema, ning soovid aidata kaasa ralli.ee foorumi paremaks muutmisele, siis oled oodatud meie meeskonda ;) Vaata lisaks SIIT!

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#1
(JRG) a.k.a Janeci ralli Glögi
2018 tundub, et tuleb palju lubav hoooaeg Minu mõtted siis algavaks hooajaks:

M-Sport Ford Rally Team
Kui nüüd kõik ausalt äa rääkida siis tuleb alustada päevast......... (nagu Agu Sihvka kirjandus klassikas on ütlenud)
Tiitlit kaitsta on tunduvalt raskem kui seda esmakordselt võita. Pinged on tunduvalt suuremad kui tiitlit kaitsam minna.
Nüüd kui Ford oma panust suurenda ning Ogier meeskonda jäi lähevad nad kindlasti kordama eelmise aasta edu. Kuigi minu arust on sõitjaterivi natuke nõrgem (Ogier -Evans+Suninen, Bouffier+ veel keegi) kui eelmine hooaeg . Millegi pärast pole Wilson otsustanud panna välja püsivat kolmandat sõitjat. Fordi tugi kindasti aitab autot arendada ka konkurentsis hoida. Nüüd peaks Fiesta ka Ogieril hästi käesees olema. Ning uued arendausd käivadkindlasti tema (Ogieri) soovide järgi.

Hyundai Motorsport
Kindlasti tahavad nad unustada eelmise hooaja ebaõnne. Oma sõitjateriviga üks kindel soosik meeskonliku tiitli heitluses. (Neuville Mikkelsen Sordo ja Paddon). Ka Hyundais on selline tendents, et kolmas auto läheb jagamisele (Sordo 7 rallit ja Paddoni 6 rallit) vahel.
Neuville räägib kindalsti kaasa idividuaalses tiitli heitluses. Mikkelsen püüab ralli võite. Aga mina ei näe teda tiitli heitlsues kaasa rääkimas Ehk eksin.
Loodame ,et Hyundail rattad all püsivad ja korralike tulemusi teevad

Toyota Gazoo Racing WRT
Eelmise hooaja eel oli paljudel kahtusi meeskonna edu suhtes. Aga toyota kohe esimesel rallil andis skeptikutele kõrva kiilu. Ning teisel rallil nokauteeris kõik skeptikud. Samas Mäkinen ütles, et hooaeg 2017 on õppimise hooaeg ning 2018 tahavd hakata tiitli heitluses kaasa rääikma. Selleks on ka alust oma sõitjateriviga ( Latvala, Tänak ja Lappi) võivad nad ka seda suuta. Kõik kolm meest võitsid eelmine hooaeg vähemalt ühe ralli.
Loodame, et kõik kolm põhjamaa poega suudavad pead külmana hoida. Ning mitte võtta arutid riske.
Sellest kolmikust on ehk Tänakul kõige raskem. Tal tuleb harjuda uue meeskonnaga ja uue autoga. Ise ta on igatahes väga väge täis.

Citroën Total Abu Dhabi WRT
Citroen on juba ennem hooaja algust andnud alla Meeskonliku tiitli püüdmisest. Välja tullakse kahe autoga. Nagu seda vähe veel oleks läheb see teine auto jagamisele Breeni ja Loebi vahel. Leffebvre liigutati WRC2 sarja. Kolmas auto tuuakse välja alles siis kui Šheik Al-Quassimi sõita soovib. Huvitav kas eelmise hooaja ebaõnn pani nafta paruneid kahtlema ja raha kraane koomale tõmbama. Loodan, et see muutub uue pealiku tulles. Nimelt paar päeva tagasi tuli avalikuks see, et Matton liigub FIA-sse Mahoneni asemele.
Ise loodan, et Citroen suudab kõikidel rallidel konkurentis püsida. Ning ehk said oma vedrustuse probleemist lahti.

Tiitli heitluses saab minu arust seis üsna põnev olema. Neli meest kes hakkavad seda ihaldatud tiitlit püüdam on Ogier, Neuville, Latvala ja Tänak. Sisuliselt sama nelik kes eelminegi hooaeg seda tegid Veel võib sõna sekka poetada ka Mikkelsen.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#2
(JRG) Chapter 2
Hooaeg on peal. Peetud kaks rallit. Mis mõlemad on sellised spetsiifilised rallid. Üks jäisel asfaldill teine lumel ja jääl. Kolmas ralli on ka veel selline eriline tulemas. Nimelt Mehhiko ning sealsed kõrgused merepinnast. Ehk esimese korraliku ralli saame siis kui Euroopasse tagasi tullakse.

Monte Carlo
M-Sport Ford Rally Team:
Nagu arvata oli siis Ogier oli rallil suur favoriit ralli võidu peale. Evans näitas nagu kohati minekut kohati jälle mitte. Bouffier oli küll ise enda hale vari. Aga eks sellele varjule andis ka tõuke kaardilugeja vahetus just ennem ralli starti.Mingit suurt üllatust polnud. Ogier võttis selle mis talle kuulus.

Toyota Gazoo Racing WRT:
Mina ning paljud teised oleid üllatunud meeskonna kiiruse pärast. Ralli eelvimase katseni oli Neli toyotaat esinelja seas. Lappi käkkis selle kena pildi ära ralli viimasel katsel. Kõik kolm põhjamaa poega andsid endast 100percenti. Tänaku kiirus oli muljet avaldav. Kohe esimesel rallil tulla näidata ja võtta uues meekonnas meeskonna kaaslate peanahk. Kõik olid üllatunud.

Hyundai Motorsport:
Hyundai pani ava ralli jälle totaalselt lati alt läbi ja kolistasid ämbrit korralikult. Ralli avakatsel parkis üks tiitli konkurente oma sõiduki neljaks minutiks lume valli otsa. neljandal katsel ondis Mikkelseni autol genekas otsad. Ning, et ämber ikka korralikult koliseks kihutas Sordo üheksandal katsel rajalt välja. Neuville ralli lõpuks tõusis siiski viiendale kohale Suuresti ka tänu teiste ebaõnnele. Aga ralli on kord selline.

Citroën Total Abu Dhabi WRT:
Kiirus korralik. Meekelt hea tulemus PS katse võit. Eelmise aasta ebaõnne meeskonnal algas hooaeg positiivselt. Mõlemad Nii Meeke kui Breen näitasid rallil kohati korraliku kiirust.

Hooaeg tõotab põnevust.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#3
Rootsist pole nagu midagi kirjutada. Sest reede nulliti kenasti punkti tabeli neli esimest meest ära.
tegusi tegid need kes Montes kõrbesid.
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#4
(JRG) Chapter 3

Juba nädala pärast käivitatakse mootorid mehhikos. Ralli tõotab tulla põnev Neuville hakkab teed puhastama. Tagant tulevad sellised mehed nagu Tänak, Mikkelsen, Meeke, Paddon, Evans ja lõpuks veel 9 korde MM Loeb. Arvan, et nende kuue mehe hulgast tuleb ka ralli võitja. Reedene päev saab olema ralli võtmeks. Kui Neuville ja Ogier väga palju aega ei kaota siis võivad ka nemad sekkuda võidu peale sõitmisse.
Eelmine aasta jäeti kaks esimest katset ära kuna masinad jäid ummikusse kinni. Loodan, et see aasta seda ei juhtu. Vastasel korral veab Neuvillel nagu surnud seal.
Väga huvitav saab olema järgida Loebi kiirust. Mees on kätt kogu aeg soojas hoidnud. Poodiumile pürgimine väga ei üllataks. Leobist saab arvatavasti ralli must hobune kes segab kindasti kaarte tiitli heitluse punktidega. Ta võtab kindlasti punkte tiitli eest võitlejatel eest ära.
Loodan, et Tänak saab kohe kiiruse ülesse. vähemalt tema sõnade järgi rootsis käitub auto paremini kruusa seades. Tänak peab ära kasutama oma stardi positsiooni. Viiendana peale minnes peaks rada juba piisavalt puhast olema, et head kiirust näidata.
Ise loodan, et võidu peale sõidetakse kuni viimase kilomeetrini ja mitu meest võitleks võidu eest . Loodan ka, et Citroeni duo on korralikult konkurentsis.
Hyundai meestest on kõige paremad välja vaated kindlasti Mikkelsenil. Stardib ta ju kuuendana. Paddoon võib ka sähvatada. Neuville suust hakkab kulda voolama, et kui raske tal on ja ta teeb liiga kiireid sõidujooni ette. Sest ainult tema "kiired" sõidujooned aitavad konkurentidel kiiremad olla.
Toyota mehed tulev rajale kõik järjest. Arvatavasti on ralli lõppedes Tänak kõige kiirem Toyota mees.
Punkti kohtadele sõit saab olema pinge vaba kuna stardis on ainult 11 WRC masinat.
WRC2 sarjas teeb oma hooaja esimese stardi Kalle Harri poeg Rovanperä. Tidemandi ja Rovanperä vahel saab olem põnev lahing kes keda. Kindel on see, et Guerra jr. Benitto on võimeline neile vastu saama. Sest mees sõidab oma kodu radadel. Huttunen on Huttunen No ei näe teamst seda kiirust,, et ta suudaks võidu eest võidelda. Aga ehk tulevikus. Loodan, et mees kogub kogemusi ja teeb tegusi. Lihtsalt kahju oleks kui keskmik kel pole piisavat kiirust tulemusi näidata Lõpetab Kruuda karjääri. Just Huttunen napsas Kruuda eest selle hyundai istme omale.
Üldiselt saavad olema unetud ööd, et kogu seda virrvarri jälgida. Arvan, et peale Mehhikot on punktitabel veel pigelisem kui praegu.

Janec end and out.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#5
Mehhiko? Läks nii nagu karta oli. Toyota pani taaskord lati alt läbi. Samas Tänaku kiirus oli hea. Kardan, et hooajal näeme veelkord kus ta peab rajakõrvale jääma just tehniliste probleemida pärast. Mehhikos oli ta selgelt Latvalast ja Lappist kiirem.
Mees metsast tuli nägi ja tegi. Mitu aastat eemal olnud Loeb tuli ja näitas poisikestele kuidas tuleb rallit sõita. Korsikal on ta kindel võidu pretentent. nagu juba eelmine aasta näitas siis Citroen on kõval pinnasel hea auto. Ma ei imestaks kui sealt nopitakse kaksikvõit.
Elagu kuningas sest kuningas elab. Ogier näitas jälle super tarkust. ei võtnud liialt riske ja see tasus ära. Hooaja teine võit oli taskus. teised Fordi poisid olid nats aeglased või mis?
Hyundai oli tegelikult keskpärane. Neuvillest saan aru. Tal oli kõige kehvem stardi positsioon. Aga mida kuradist tegi Mikkelsen. Mitte mingi sugust kiirust mehel polnud. Startis ta ju kuuendana. Sordo näias head minekut. Kasutas kenasti oma stardi positsiooni ära.
Kahe sõnaga kokku võtta siis oli sellline mehhiko laadne mehhiko ralli

Janec end and out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#6
(JRG) Chapter 4
Tour de Corse

Hooaja esmene Asfaldi ralli. tõotab tulla põnev kuna võidu peale minejaid on palju.
M-Sport Ford WRT.
Ogier on kindel võidu peale sõitja. Stardib ta ju esimesena ja saab väga puhtad olud omale. Teades ogieri käitumist siis hakkab ta väga palju rada lõikama, et tuua lahtist pinda rajale. Kui Ogier peaks ka selle ralli võitma siis läheb tistel juba raskeks temaga sammu pidada. Evans võib ka asfaldil kiire olla. Aga ta stardib väga palju tagant poolt. Ning selleks ajaks on rada suuresti sodi täis.

Citroën Total Abu Dhabi WRT:
Siin on kindlasti kaks meest kes võivad võidu peale välja minna. Meeke ja Loeb. Mõlemad on väga kiired asfaldil. Ning Loeb on jälle see kes punkte eest ära hakkab noppima. Ise panustan Loebile. Mees näitas kui kiirsti ta suudab sõita. Vahepeal oli isegi liider Mehhikos.

Hyundai Shell Mobis WRT:
Siingi kaks meest kes võivad hea tulemuse teha. Neuville ja Sordo. Mõlemad asfaldil ülesse kasvanud mehed. Neuvlle läheb rajale teisen seega on väga hea võimalus korralik tulemus teha.
Mikkelseni olen totali pettunud. No ei saa kiirust ülesse. Hakkab või tunduma, et need spekulatsioonid vastavad tõele, et auto on ehitatud Neuville järgi. Ning teistele meestele tema sõidustiil ei sobi.

Toyota Gazoo Racing WRT
Toyotast on ennast asladil näidanud ainult Tänak. Kuid ta läheb rajale kuuendana. Kohe Latvala järel. Jääb vaid loota, et rada pole väga must selleks ajaks kui Tänak peale läheb Ka Tänak on võimeline korraliuks tulemuseks. Lootma peab, et Toyota tehnika vastu peab.

Kahesõnaga kokku võtta siis ralli saab põnev olema. Võidu peale sõitjaid on palju. ning see teeb ralli huvitavaks. Ühte indlat dominanti pole. Kõik on võimelised võitma.


Janec end and out

Tourd de Corse On ralli kus juhtub alati midagi. Juhtus ka see kord. Võidu võttis nagu oodatud Ogier. Üllatus oli Meeke ja Neuville suht nigel sõit Ogieri vastu. Kusjuures Neuville startis veel kohe ogieri järgi ja eelduste kohaselt oleks tee pidanud suht puhas olema.
Loeb näitas jälle, et kiirust tal on. Kahju muidugi sellest väikesest sõidu veast mis nulli kohe võrdluse Ogieriga. Ogier sõitis reede juba sellise vahe sisse, et Laupäval ja pühapäeval teges vaid edu hoidmisega. Loeb küll noppis laupäeval katse võite. Aga kindlasti ka Ogier ei vajutanud sajaga. Man on the Rally on kindasti Lappi. Oli ju seekorda talle esimene kord koarsikal olla WRC masinaga. Nii kui setupi paika sai kukkus pressima. Tasuks kokku neli katse võitu. Kahju, et eelvimasel katsel rehvi lõhkus. Vastasel juhul olek poodiumil kaks Toyota sõitjat.
Meeke on täielik pettumus. Lisaks veel off mis võttis meeskonnalt palju punkte ära.
Mikkelsen???? mees oma sõnade järgi pidi kindlasti tiitliheitluses sõna sekka ütlema. Nelja ralli peale ainult üks poodium. Ning sedagi ainult rootsis kus nulliti tippude sõit juba reede. Ma ei saa siiani aru mida temas nähakse. Korsika oli ta ise enda hale vari.
Neuville: Selle mehe sõsit oli väga suur pettumus. Lootsin, et kui Meeke oma stardi kohapärast ehk ei suuda Ogieriga sammu pidada siis Neuville peaks ikka suutma. Aga tuhkagi. Mees madistas kohtade peale teisest kuni neljandani Aga kui Tänak temast sõiduga mööda sai siis lagunes ta täiesti koost ära.
Latvala: Näha on, et tema närvisüsteem pole korras. Meeskonna kaaslased suutsid näidata super minekut. Nong kohe oli Latvala hädas. Lisaks veel korralik off. Aina rohek hakkab tunduma , et Jari mitte ei võitle esisõitja koha pärast vaid proovib mitte langeda meeskonna kolmandaks sõitjaks.
Lappi: Lausa supper minek.
Tänak tuli tagasi oma parima tulemusega korsika rallilt. Mis on senimaani olnud tema kõige nõrgem ralli.
Bouffier hu is the Boufiieer? Ford lõikas jälle näppu Mees koes on tuntud kui asfaldi sepets. Näitas tulemust esikümne lõpus. Miks küll ei lastud noorel Suninenil õppida.
Evansi tulemus oli kõike arvestades väagi korralik. Väga väikese kohenmis ajaga pidi ta hakkama saama uue kaardilugejaga. Vaatamata sellele suutis korralikult survet avaldada Sordole kes on ka sisuliselt asfaldil ülesse kasvanud.
Ogier. Siia pole midagi lisada Neljast rallislt kolm on kotti pistnud. Näha on, et mees aina rohkem saab selle Fordiga sõbraks. Argentiinas saab tal kindlasti raskem olema. kuna peab teed puhastama. Tänak ja Neuville kui tahavad veel sõna sekka poetada tiitli pärast siis peavad nad mõlemad edestama Argentiina Ogieri.

Janec end and Out
 
Viimati :
Meeldimisi: Ralli.ee

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#7
(JRG) Chapter 5

Argentiina ralli. Järjekordne kruusa ralli. Ning järjekordne ralli üle suure lombi. Tagasi on rivis Suninen ja Breen lisaks veel AL-Qassimi.
Loodaks näha rallilt kus natukenegi suudetakse kärpida Ogieri lendu.

M-Sport Ford WRT
Rivis Ogier, Evans ja Suninen
Suninen saab teha järjekordse stardi. Loodaks näha sõitmas top kuute. Võidu peale läheb kindlasti sõitma Ogier. Kuigi ta on tee puhasaja. ning kui reed epalju ei kaota siis on ta Laupäeval ja pühapäeval ta vägagi konkurentsis. Ning kui peaks ta selle ralli ka võitma siis. Võib küll öelda, et tiitel läheb talle. Evansi puhul loodan, et ta endine lugeja saab oma tervis ekorda ja on pardal tagasi. Kindlasti mees kes võib üllatada.

Hyundai Shell Mobis WRT
Rivis Neuville , Mikkelsen ja Sordo. Neuvillelt ja Mikkelsenilt ootaks paremat minekut kui siiani on olnud. Sordo on keskmik võib üllatada. Aga usun, et kohad 5-10 on tema pärusmaa. Best before on selle mehel möödas. Oleks ikkagi rivis tahtnud näga Paddonit

Toyota Gazoo Racing WRT.
Rivis Latvala, Tänal ja Lappi
Loodan, et latvala leiab oma mojo ja näitab kiirus milleks ta võimeline on. Kui see ralli peaks ka oma meeskonna kaaslastele alla jääma siis on midagi väga lahti temaga.
Lappi puhul ootan lahingut selliste meeste nagu Meeke Sordo Suninen vastu. Aga miks ka mitte võidu peal sõitmist. Argentiina on vist ka selline ralli kus ta varem WRc autoga sõitnud ei ole.
Tänaku puhul alla jäämine Ogierile oleks suureks pettumuseks. Kui ta tahab veel tiitli peale minna. Loodaks, et Toyota ühes tükkis püsib ja annab Tänakule võimaluse korralikuks tulemuseks. Milleks on lahing võidu peale.

Citroën Total Abu Dhabi WRT
Rivis. Meeke, Breen ja AL-Qassimi
Meekonad vajab korralikku tulemust. Huvtav ka s Meeke võib kummitada eelmise aasta hull crash mille ta tegi argentiinas. Ise loodaks näha meest konkurentsis teistega. Kua stardi koht on hea ning rada peaks olema tema jaoks puhas. Breeni näen lahingut andmas teistala noortele nau seda on Lappi ja Suninen.
AL-Qassimi on šheik kes tuleb ennast lõbustama. Ning igavust peletama. Ei oota temalt küll midagi suurt Loodaks tedaikka punkti kohal näha

Seega võidu peale sõitjaid ikkagi on Ogier, Neuville, Tänak, Meeke, Mikkelsen ja Latvala. Eks siis näha ole kes sellest võitlusest võitjana väljub Jääb üle vaid loota , et saab nautida suurepärast rallit.

Janec end and out
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#8
(JRG) Chapter 5 Lisa1

Argentiinat rapputas Taufuun Tänak

Argentiinat tabas läinud nädalavahetusel enne olematu Taifuun. Tänak näitas oma sisu ja enesekindlust. Võites 18-st katsest lausa 10.
Oma kiiruse poolest rististi Tänak ka Eesti Lendkalaks (Estonian Exocet) Tänaku jaoks oli see ralli ka mõnes mõttes otsustav. Kui siin poleks võitu tulnud võis siis oleks Ogierile ja Neuvillele alla jäänud võinuks tiitli lootused maha matta. Nüüd aga lootused elavad. Tänak suutis punkti vahet vähendada.
Ogier võttis maksimumi mis tal võtta oli. M-Sport tervikuna ebaõnnestus täielikult Evansi kuues koht tuli suuresti Meeke ja Lappi ebaõnne toel. Tegelikult terve M-sport ei suutnud kiirust ülesse saada.
Neuville kobistas jälle teise koha ära. Kuidas küll sellel mehel veab. Sordo jäi tema selja taha. Aga arvan, et seal oli tegu meeskonna korraldustega. Ennem seda oli Sordo stabiilselt kiirem Neuvillest. Kuid mingi hetk hakkas alla jääma. Samas ta aitas nii Tänakut kui ka Neuville. Võttes Ogieri eest vajalikke punkte ära.
Mikelsen Mikkelsen Mikkeslsen. Ma ei sa aru mida nägid hyundai bossid temas. Mees on oma enda hale vari. Sordo oleks igaljuhul parem varjant olnud meeskonan teiseks sõitjaks. Mikkesen on sõitnud viis rallit ja ette näidata on üks poodium. Sordo on sõitnud neli rallit ja saanud kaks poodiumit.
Citroeni meeskonna üks sõitjatest tegi seda jälle. Nimelt Breen keerutas masina üle katuse. Meeke langes rehvipurunemise ohvriks. Ennem seda näidati head minekut. Mõlemal sõitjal on stabiilsusest puudus
Mis on küll juhtunud Latvalaga? Mees on täielikult lagunenud. Kas tõesti Lappi ja Tänaku hea minek on Latvalat kõvasti muserdanud. Argentiina oma sõidu veaga kukkus ta tiitli konkurentsist välja. Kaks katkestamist jutti ja mõlemad oma sõidu veapärast. Nüüd võib küll öelda, et Latvala on meeskonna kolmas sõitja. Lappi oli hädas rehvidega. Kogu ralli käigus oli tal viis rehvipurunemist. Muidu sõitis väga hea kiirusega. Arvestades seda, et Lappi oli argentiinas esimest korda WRC roolis.
Üldiselt oli põnev ralli Nüüd on Ogieri ja Neuville vahe veel 10 punkti. Tänak jääb maha 28 punktiga. Tänak võttis Ogerilt 11 punkti tagasi ja Neuvillelt 4 punkti. Loota tuleb, et Tänak suudab jätkata samas tempos. Ning ralli rallilt Neuville ja Ogieriga vahet vähendada.
Jääme ootama siis Portugali rallit.

Janec end and out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#9
(JRG) chapter 6

images?q=tbn:ANd9GcTHeUvU-nIywdDmcccO58u9yJXmq3ILAqEIlPtwEbHSAqpUen0c


Portugal on ralli mis poolitab hooaja. Peale ss10-et on täpselt poola hooaega sõidetud. 2018 hooajal jääb siis veel sõita 6 ja pool rallit. Tegelikult on suht kiiresti hooaeg kulgenud. Portugal tundub suht populaarne ralli. Rivis on 14 WRC autot ja 35 R5 autot. WRC meestest on lisandunud Paddon, Östberg ja Al-Rajhi.

Alustame siis otsast
Hooaja liider
hyundai.png
HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Hyundai on väljas nelja autoga. Neuville Mikkelsen ja Paddon on nomineeritud meeskondlikele punktidele sõitma Sordo on selleks, et konkurentidel punkte ees ära noppida. Võidu peale neist neljast näen liikuvat ainult Neuvillet. kuigi Paddon võib ka üllatada. Stardib ta ju suht rivi lõpust. Mikkelsen ja Sordo madistavad esikümne keskel oma kohtade eest.

Hooaja teine
ford.png
M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Ford on väljas kolme autoga Ogier, Evans ja Suninen. Ei oska nagu midagi oodata. Argeniinas panid nad lati alt läbi. Ogier oli ainuke kes alt minnes ka lati riivas. Ralli võidu pretententi ma sellest meeskonnast ei leia. Ogier puhastab teed ja võib väga palju kaotada. Kui suudab reede kaotuse minimaalse hoida siis VÕIB juhtuda, et ta on laupäeva ja pühapäeval konkurentsis. Evans ja Sunine on pigem esikümne teises pooles. Kaldun arvama, et Ford see aasta meeskondliku tiitlit ei võida. Evans ja Suninen ei suuda Ogierile tuge pakkuda, et meeskond häid punkte saaks. Punkti tabelis on Evans 9-s ja Suninen 15-nes.

Hooaja kolmas
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT
Toyota on väljas kolme autoga Latvala Tänak ja Lappi. Kõik kolm pilooti on võimelised sõitma võidu peale. Loodaks, et Latvala ka oma madalseisut välja tuleb ja kõrge koha eest võitleb. Meeskonnal on hädasti punkte vaja, et Hyundai kätte saada. Konkurendid kardavad Toyota mootori võimsust. Kiirust meeskonnal on korralikult Mehed peavad selle ainult ära realiseerima. Kõik kolm peavad andma endast maksimumi, et meeskond Fordist mööda tõuseks ja Hyundaid kimbutama hakkavad. Usun ja Loodan, et Latvala ja Tänak on kõrges mängus sees.

Hooaja neljas
citroen.png
CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Citroen on väljas kolme autoga. Meeke, Breen ja Östberg. Ralli must hobune on Östberg stardib ta päris rivi lõpust. Ning tema tulekuks on rada juba väga puhas. . Argentiinas näitas ta, et uute jubbidega auto on tegelikult kiire. Lihtsalt Meeke peab suutma ilma rehvi pururnemiteta ja üle katuse käimata lõpuni tulla. Breen pigem madistab Mikkelseni Lappi Sordo Evansi ja Sunineniga. Kuidagi on tunne, et Citroen võib siin rallil kõiki võita. Ole mees ja ära satu jamadesse. Ning hea tulemus on käes. Meeke loodaks näha tegelikult poodiumil

Tõotab tulla põnev ralli. Titli heitlejate vahel. Ning sinna sekkuvad veel mustad hobused. Tänak peab edestama Neuvillet ja Ogieri. Ning punkti vahet vähendama. Hetkel tundub Mehhikos kaotatud punkte on raske tagasi teha.
Võidu pretentendid on Neuville, Tänak, Ogier kui reede väga palju ei kaota. Latvala kui saab oma madalsesust üle. Östberg kui suudab kenasti ära kasutada oma stardi koha. Miks mitte sinna nimekirja veel panna Meeke ja Lappi.

JWRC sarjas on rajal ka Ken Torn. Kui Torn tahab MM sarjas ka järgmine hooaeg sõita ssiis on tal aeg hakata näitama milleks ta suuteline on.

Janec End And Out
 
Viimati :

aix

Rallihuviline
Kasutaja
26 Aprill 2012
4
3
3
47
#10
Kas kirjutatud on telefonis? Suht palju kirjavigasid...HYUNDAI SHELL MOBIS WRT , Postuga l tundub ssuht populaaren ralli...jne. :) Mitte paha pärast, aga soovitus, et enne nii ilusat postitust võiks teksti kriitilise pilguga läbi lugeda...Muidu kõik okei...Ära pikka viha pea.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#11
Kas kirjutatud on telefonis? Suht palju kirjavigasid...HYUNDAI SHELL MOBIS WRT , Postuga l tundub ssuht populaaren ralli...jne. :) Mitte paha pärast, aga soovitus, et enne nii ilusat postitust võiks teksti kriitilise pilguga läbi lugeda...Muidu kõik okei...Ära pikka viha pea.
Kõik hästi ja ei pea viha. Nüüd sai vist kõik parandatud.
Ei saa ikka sedasi kirjutada kui laps süles on.
Sellest Hyundai meeskonna nime kohta nii palju, et see on meeskonna ametlik nimi. Ning kopitud WRC kodulehelt
 

aix

Rallihuviline
Kasutaja
26 Aprill 2012
4
3
3
47
#12
Kõik hästi ja ei pea viha. Nüüd sai vist kõik parandatud.
Ei saa ikka sedasi kirjutada kui laps süles on.
Sellest Hyundai meeskonna nime kohta nii palju, et see on meeskonna ametlik nimi. Ning kopitud WRC kodulehelt
Ahnii...siis on ka minu viga, et Hyundai nime ei teadnud...:) Kirjutasin nii nagu minu arust loogiline oli. No vot siis...Nii ta on, et teiste sees pinda näed, aga enda sees palki ei näe...:D
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#13
Ahnii...siis on ka minu viga, et Hyundai nime ei teadnud...:) Kirjutasin nii nagu minu arust loogiline oli. No vot siis...Nii ta on, et teiste sees pinda näed, aga enda sees palki ei näe...:D
Kõik ok. :D:D Hea teada, et keegigi loeb seda mida ma siia kritseldan. ;)
 
Meeldimisi: Indrek

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#14
Portugali ebaõnn sai jätku.
Neetud kivi ja kohmakad rajajulgestajad.

Postiivse poole peale saab kirjutada, et Tänak jätkas seeriat katse võitude osas. See hooaeg kokku juba 29 katse võitu. Ning kokku hetkel saanud 15 rallilt järjest katse võite. Seeria algas eelmise aasta argentiina rallist.
Neuville on ikka vägagi õnne särgis sündinud. Oma selle hooaja kaks rallivõitu on ta võtnud just siis kui Ogier ja Tänak on ebaõnnestunud. Nii oli see Rootsis kui nüüd ka Portugalis Ütleme nii et Evans ja Suninen said poodiumile just tänud tippude ebaõnnestumisele. Reedene päev räsis mehi ja masinaid. Katksetajaid oli palju. Ogier, Tänak, Latvala, Paddon

Hyundai
Neuville kasutas olukorra kenasti ära ja läks Sarja juhtima. Sordo kes oli meeskonna neljas sõitja tõi ära neljanda koha. Aga mehed kes olid meeskondlike punktidele nomineeritud kõrbesid. Paddon pani võssa ja Mikkelsen ei näidanud jällegi korralikku kiirust. Muidugi tabasid just tema masinat tehnilised probleemid. Nandanil on mõtlemis ainest. Äkki peaks Sordo Mikkelseni asemel sõitma panema täit hooaega.
M-Sport Ford
Ogier tegi härvanähtava sõiduvea ja jäi reede raja äärde. Evans ja Suninen hoidsid kahekesi fordi lippu kõrgel tasuks topelt poodium. Aga usun, et kui poleks Tänak ja Ogier rajaäärde jäänud siis poleks neil poodiumile kumbalgi asja olnud. Aga oleksid ja poleksid ei loe.
Toyota
Jaapani meeskonnal soome sisikonnaga läks kõige kehvemini. Tänak jäi pealtvaatajaks juba ralli teisel katsel kui lõhkus mootori üle kivi sõites. Mille oli tassinud rajale Neuville ja Ogier. Ning kui Tänak oli sealt oma laksu kätte saanud siis alles läksid rajajulgestajad ja korjasid need kivid sealt ära. Katse hiljem lõhkus Latavala oma auto. Reedese kahe katsega jäi toyota ilma juba kahest oma autost Lappi võitles hambad ristis ja sai lõpus neljanda koha. Aga 10 sekki trahvi langetas ta viiendaks. Kõlakad käivad ka sellised, et Latvalale jääb see hooaeg viimaseks. Ning pardale tiritakse noor Rovanperä.
Citroen
Sisuliset jätkasid sealt kus nad argentiinas lõpetasid. Meeke pani korraliku paugu. Aga meestel oli ka õnne, et sealt omal jalal välja jalutasid. Breenil ja Östbergil kiirust nappis Samas Loeb on näidanud, et masinal pole häda midagi Pigem on kehva tihend rooli ja isme vahel. Citroeni selline minek võib tähendada seda, et Šheik AL-Qassimi tõmbab raha kraanid kinni ja Citroen pakib asjad. Kahu meeskonnast kellel tegelikutl potentsiaali on korralikeks tulemusteks

Jwrc sarjas sõitsi Kaasa Ken Torn. Ta näitas head minekut hoidis oma klassi poodiumi kohta seni maani kuni tabasid tehnilised probleemid tema autot. Pühapäeval rajale naastes oli ka kiirus korralik aga kahjuks lõppes asi ikkagi katusele keeramisega. Selle katusega minetas ta ka lootuse järgmine aasta MM sarjas kaasa lüüa

Sardiinias kohtume.

Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#15
RIS_18_menu_ita_200.jpg


(JRG) Chapter 7

Sardiinia tõstab õhku kaks küsimust. Kas Tänak suudab kaitsta oma eelmise aasta võitu? Ning kuidas saab hakkama Neuville teepuhastamisega?
Üle pika aja on stardirivis ka Martin Prokop Aga ei ole täpselt teada kas ta sõidab oma vana Fionaga või on kasutusel uue generatsiooni WRC kahjuks ühte mees ena satrdirivis ei ole. Ning selleks on Meeke.

Hooaja liider
hyundai.png
HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Meeskonnas on uus olukord. Neuville läheb rajale esimesena. Huvitav oleks näha kui hästi ta selle teepuhatsamisega hakkama saab. Sordo on seekord jäänud pealtvaatajaks. Tema semel on stardis Paddon kes eelmine aasta näitas seal head minekut. Paraku see hooaeg ei ole nii hästi kulgenud. Eks oma jälje jätab ka see, et ta ei saa sõita kaasa täit hooaega. Mikkelsenist ei oota midagi. Ei saa ta kuidagi selle Hyundaiga sõbraks. Ei oska kohe nähe kes siit seltskonnast võiks poodiumi kõrgemal astmel seista.

Hooaja teine
ford.png
M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Üle pika aja ei pea Ogier enam teepuhastaja rolli mängima. Ning see tõstab Ogieri üheks põhiliseks võidu soosikuks.
Sardiinias mängib tee mitte puhastamine suurt rolli. Kuigi ta stardib teisena on siiski juba mingi jälg juba ees.
Evans ja Suninen võivad sähvatada. Aga siiski on tunne, et sinna tippu neil asja pole. Pigem sõidava kohtadele viiendast kuni kümmnendani.

Hooaja kolmas
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT
Toyota on tugev Tänak ja Lappi võivad mõlemad võidu peale sõita. Loodaks, et Latvala siit mingid punktid kirja saab. Kolm rallit on ta juba nulli peal olnud. Loodan, et leiab oma mojo ülesse. Mehel on ikka vist karjääri madalaim seis hetkel. Ta süüdistab auto vedrustust. Tänak peab sellelt rallilt saama korralikud punktid kui tahab veel tiitliheitluses sees olla. Portugali null andis päris korraliku tagasilöögi. Punkti vahe kärises päris suureks Aga pool hooaega on veel ees.

Hooaja neljas
citroen.png
CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Citroenis on päris kõvad muudatused. Meeskonna rivistusest ei leia enam Kris Meeke. Eelmisel nädalal lõhati suur üllatus pomm. Nimelt visati Meeke üle parda. Sellega tõmmati ka kriips alla Meeke karjäärile. Sardiinias on Rivis Breen ja Östberg. Kumbki ei hakka võidu peale sõitma. Mõlemad sellised keskmikud. madistavad pigem Evansi, Sunineni, Mikkelseni ja Paddoniga.

Ühtlasi on võidu soosikuit sisuliselt ainult kaks Tänak ja Ogier. Kuigi võib tulla ka üllatusi. Neuville usun, et kaotab reede kõvasti aega. Ning selle kaotusega põleb ka tema närv korralikult. Sellistes olukordades on näha, et Neuville on ebastabiilse närvikavaga. Usun, et kuuleme tema kommentaarides seda kuidas ta teeb teistele kiireid sõidujooni ette. Ning tänu sellele on teised temas kiiremad.
Loodan, et tuleb põnev ralli


Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
356
113
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#16
Draama Itaalia moodi. Ehk teravad trampliinid ja paberist Toyota Yaris WRC

Järjekordne ralli kus kogesid paljud Draamat. Ogier kaotas viimasel katsel ralli oma põhirivaali Neuville vastu kõigest 0,07 sekundiga. Sellega tegi Neuville suure sammu Sebastienite dünastia murdmiseks. Selle ralli viimase päevaganäitas Neuville kõva sisu. Samas oli see ka põhjendamatu risk.
Aga mehel oli ka väga väga palju õnne. SS5 oleks ta peaaegu peale finišit kraavi sõitnud- SS9 hüppas ninaga maasse aga sai sõitu jätkata. Laupäeval oli tal rehvi purunemine juba ringi esimesel katsel. Ning pühapäeval ei jäänud palju puudu, et oma auto katsuele keerata.

Hyundai
Suurendas oma edu nii meeskondlikus kui ka individuaalses arvestuses. Neuville näitas head minekut Paddon tegi sisuliselt oma ära. ilma suuremate eksimusteta sõitis lõpuks neljandale kohale. Mikkelsen juhtis kaks katset rallit aga siis hakkas juhtuma. Peaaegu oleks oma masina maha põletanud kui käigukast lakkas töötamast. Hämmastav on see, et Hyundai tehnilised probleemid tabavad pidevalt Mikkelseni. On see ebaõnn või juhus?

M-Sport Ford
Hakkab tunduma, et Nii Ogier kui ka kogu fordi meeskonda jäävad ilma mõlemast tiitlist. Nagu näha siis meeskonnas üks mees ei suuda vastu astuda Hyundaile. Selleks on vaja kogu meeskonna panust. Hetkel nii Evans kui Suninen ei toeta Ogieri. Nende panus on olematu. Siin on ka see veel, et Neuville on korralikud abimehed, et oma esimene tiitel võtta. Aga Ogier peab kuidagi üksi hakkama saama. Evans ja Suninen ei ole nii kiired, et konkurendi eest punkte ära võtta suudaksid. Evans käkis ära juba ralli teisel katsel Suninen sõitis reede viimasel katsel võssa. Ralli lõpuks Suninenile 10 koht ja Evans Lõpetas 14-dana. Mõlemad mehed olid eelmine ralli poodiumil. Nüüd ei kusagil

Toyota
Tänak püsis korralikult konkurentsis kuni Ta paberist WRC hüppel ära lagunes. Samal trampliinil oli hetk varem Neuville veel hullema maadumise teinud. Toyota ja Tänak on küll kiired. Aga tundub, et sellele kiirusele makstakse lõivu vastupidavusega. Juba kaks rallit on Tänak lõpetanud just sama probleemiga. Ning, et asi veel kehvem oleks siis Latvala auto generaator lakks ka töötamast. Nii nagu Portugalis siis ka sellel rallil pidi noor Lappi kastaneid tulest välja vedama Latvala näitas sellel rallil, et kui pea külmana hoida siis suudab ta kiirust näidata küll.
Selle ralli ebaõnnega lõpetati ka Tänaku tiitli püüdlus. Vahe liidriga on juba 72 punkti. Ning teise kohaga 45 punkti. Nüüd pole muud kui hakata ainult ralli võite püüdma kui see paberist auto vastu peab. Järgmien ralli on Soome mis peetakse Toyota koduhoovis. Seal alla kolmikvõidu on kõik muu läbi kukkumine.

Citroen
Pidas siis oma esimese ralli lma Meeketa. Ning nagu näha siis remondi arve enam ei suurenenud. Nii Breen kui ka Östberg tõid autod tervena finišisse. Tasuks siis viies ja kuues koht. Mõlemad mehed sõitsid oma taseme välja. Ega sellises konkurentis oleks patta tahta neilt midagi rohkemat. Hetkel pole veel teada kas Östberg jätkab hooaja lõpuni Citroenis või tuuakse keegi muu sinna sõitma. Kõlakad käivad, et Citroen tahab järgmiseks hooajaks tagasi tuua Ogieri oma meeskonda. Aga mina pigem arvan, et kui Ogier see hooaeg tiitlit ei võida siis ta lõpetab üldse oma rallisõitja karjääri ja pühendub rohkkme perele.

Kokkuvõttes pand siin rallil väga palju asju paika. Neuville sai korraliku boosti siit hooaja teiseks pooleks. Mis tal eelmine hooaeg totaalselt ebaõnnestus. Ogier vastupidi sa siit juurde natuke ebakindlust. Ning Tänak eemaldati konkurentsist. Aga seni kuni matemaatiliselt on võimalik tuleb uskuda. Sisuliselt pool hooaega on veel ees. Ning tulemas on väga kiired rallid Mis peaks just Toyota meestele meeldima. Soomes võtab ju Toyota kasutusele võimsama. mootori. Ega siin muud üle ei jäägi kui loota ja uskuda.


Kohtume siis Soomes. Hetkel siis ilusat puhkust kõigile.
Ning Mehed olge head ja sõitke kaine peaga. Tahaks, et kogu meeskond oleks ka peale puhkust taas rivis.

Janec End And Out
 

Viimased postitused

Tulevad Võistlused

Rally di Roma Capitale
Itaalia, Rooma
Piazza Venezia, 38122 Trento TN, Italy
Superkross - VII etapp, Ohekatku
Ohekatku
Ohekatku, Rapla County, Estonia
Olerex EMV rallikrossis 2018 V etapp - Kehala
Kehala Ring
Kehala, Lääne-Viru County, Estonia
Superkross - VIII etapp, Misso
Misso
Misso Parish, Võru County, Estonia
Olerex EMV rallikrossis 2018 VI etapp - Vasalemma
Vasalemma rallikrossirada
Vasalemma Parish, Harju County, Estonia

Kes tuleb maailmameistriks 2018?

  • Sebastien Ogier

    Hääli: 11 28.9%
  • Ott Tänak

    Hääli: 22 57.9%
  • Thierry Neuville

    Hääli: 5 13.2%
  • Andreas Mikkelsen

    Hääli: 0 0.0%
  • J-M Latvala

    Hääli: 0 0.0%

Reklaam

Foorumi statistika

Teemasid
727
Postitusi
2,390
Kasutajad
1,132
Uued Kasutajad
roostevaba