(JRG) a.k.a Janec'i Ralli Glögi

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#1
23.jpg?1531121624



(JRG) a.k.a Janeci ralli Glögi
2018 tundub, et tuleb palju lubav hoooaeg Minu mõtted siis algavaks hooajaks:

M-Sport Ford Rally Team
Kui nüüd kõik ausalt äa rääkida siis tuleb alustada päevast......... (nagu Agu Sihvka kirjandus klassikas on ütlenud)
Tiitlit kaitsta on tunduvalt raskem kui seda esmakordselt võita. Pinged on tunduvalt suuremad kui tiitlit kaitsam minna.
Nüüd kui Ford oma panust suurenda ning Ogier meeskonda jäi lähevad nad kindlasti kordama eelmise aasta edu. Kuigi minu arust on sõitjaterivi natuke nõrgem (Ogier -Evans+Suninen, Bouffier+ veel keegi) kui eelmine hooaeg . Millegi pärast pole Wilson otsustanud panna välja püsivat kolmandat sõitjat. Fordi tugi kindasti aitab autot arendada ka konkurentsis hoida. Nüüd peaks Fiesta ka Ogieril hästi käesees olema. Ning uued arendausd käivadkindlasti tema (Ogieri) soovide järgi.

Hyundai Motorsport
Kindlasti tahavad nad unustada eelmise hooaja ebaõnne. Oma sõitjateriviga üks kindel soosik meeskonliku tiitli heitluses. (Neuville Mikkelsen Sordo ja Paddon). Ka Hyundais on selline tendents, et kolmas auto läheb jagamisele (Sordo 7 rallit ja Paddoni 6 rallit) vahel.
Neuville räägib kindalsti kaasa idividuaalses tiitli heitluses. Mikkelsen püüab ralli võite. Aga mina ei näe teda tiitli heitlsues kaasa rääkimas Ehk eksin.
Loodame ,et Hyundail rattad all püsivad ja korralike tulemusi teevad

Toyota Gazoo Racing WRT
Eelmise hooaja eel oli paljudel kahtusi meeskonna edu suhtes. Aga toyota kohe esimesel rallil andis skeptikutele kõrva kiilu. Ning teisel rallil nokauteeris kõik skeptikud. Samas Mäkinen ütles, et hooaeg 2017 on õppimise hooaeg ning 2018 tahavd hakata tiitli heitluses kaasa rääikma. Selleks on ka alust oma sõitjateriviga ( Latvala, Tänak ja Lappi) võivad nad ka seda suuta. Kõik kolm meest võitsid eelmine hooaeg vähemalt ühe ralli.
Loodame, et kõik kolm põhjamaa poega suudavad pead külmana hoida. Ning mitte võtta arutid riske.
Sellest kolmikust on ehk Tänakul kõige raskem. Tal tuleb harjuda uue meeskonnaga ja uue autoga. Ise ta on igatahes väga väge täis.

Citroën Total Abu Dhabi WRT
Citroen on juba ennem hooaja algust andnud alla Meeskonliku tiitli püüdmisest. Välja tullakse kahe autoga. Nagu seda vähe veel oleks läheb see teine auto jagamisele Breeni ja Loebi vahel. Leffebvre liigutati WRC2 sarja. Kolmas auto tuuakse välja alles siis kui Šheik Al-Quassimi sõita soovib. Huvitav kas eelmise hooaja ebaõnn pani nafta paruneid kahtlema ja raha kraane koomale tõmbama. Loodan, et see muutub uue pealiku tulles. Nimelt paar päeva tagasi tuli avalikuks see, et Matton liigub FIA-sse Mahoneni asemele.
Ise loodan, et Citroen suudab kõikidel rallidel konkurentis püsida. Ning ehk said oma vedrustuse probleemist lahti.

Tiitli heitluses saab minu arust seis üsna põnev olema. Neli meest kes hakkavad seda ihaldatud tiitlit püüdam on Ogier, Neuville, Latvala ja Tänak. Sisuliselt sama nelik kes eelminegi hooaeg seda tegid Veel võib sõna sekka poetada ka Mikkelsen.
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#2
(JRG) Chapter 2
Hooaeg on peal. Peetud kaks rallit. Mis mõlemad on sellised spetsiifilised rallid. Üks jäisel asfaldill teine lumel ja jääl. Kolmas ralli on ka veel selline eriline tulemas. Nimelt Mehhiko ning sealsed kõrgused merepinnast. Ehk esimese korraliku ralli saame siis kui Euroopasse tagasi tullakse.

Monte Carlo
M-Sport Ford Rally Team:
Nagu arvata oli siis Ogier oli rallil suur favoriit ralli võidu peale. Evans näitas nagu kohati minekut kohati jälle mitte. Bouffier oli küll ise enda hale vari. Aga eks sellele varjule andis ka tõuke kaardilugeja vahetus just ennem ralli starti.Mingit suurt üllatust polnud. Ogier võttis selle mis talle kuulus.

Toyota Gazoo Racing WRT:
Mina ning paljud teised oleid üllatunud meeskonna kiiruse pärast. Ralli eelvimase katseni oli Neli toyotaat esinelja seas. Lappi käkkis selle kena pildi ära ralli viimasel katsel. Kõik kolm põhjamaa poega andsid endast 100percenti. Tänaku kiirus oli muljet avaldav. Kohe esimesel rallil tulla näidata ja võtta uues meekonnas meeskonna kaaslate peanahk. Kõik olid üllatunud.

Hyundai Motorsport:
Hyundai pani ava ralli jälle totaalselt lati alt läbi ja kolistasid ämbrit korralikult. Ralli avakatsel parkis üks tiitli konkurente oma sõiduki neljaks minutiks lume valli otsa. neljandal katsel ondis Mikkelseni autol genekas otsad. Ning, et ämber ikka korralikult koliseks kihutas Sordo üheksandal katsel rajalt välja. Neuville ralli lõpuks tõusis siiski viiendale kohale Suuresti ka tänu teiste ebaõnnele. Aga ralli on kord selline.

Citroën Total Abu Dhabi WRT:
Kiirus korralik. Meekelt hea tulemus PS katse võit. Eelmise aasta ebaõnne meeskonnal algas hooaeg positiivselt. Mõlemad Nii Meeke kui Breen näitasid rallil kohati korraliku kiirust.

Hooaeg tõotab põnevust.
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#3
Rootsist pole nagu midagi kirjutada. Sest reede nulliti kenasti punkti tabeli neli esimest meest ära.
tegusi tegid need kes Montes kõrbesid.
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#4
(JRG) Chapter 3

Juba nädala pärast käivitatakse mootorid mehhikos. Ralli tõotab tulla põnev Neuville hakkab teed puhastama. Tagant tulevad sellised mehed nagu Tänak, Mikkelsen, Meeke, Paddon, Evans ja lõpuks veel 9 korde MM Loeb. Arvan, et nende kuue mehe hulgast tuleb ka ralli võitja. Reedene päev saab olema ralli võtmeks. Kui Neuville ja Ogier väga palju aega ei kaota siis võivad ka nemad sekkuda võidu peale sõitmisse.
Eelmine aasta jäeti kaks esimest katset ära kuna masinad jäid ummikusse kinni. Loodan, et see aasta seda ei juhtu. Vastasel korral veab Neuvillel nagu surnud seal.
Väga huvitav saab olema järgida Loebi kiirust. Mees on kätt kogu aeg soojas hoidnud. Poodiumile pürgimine väga ei üllataks. Leobist saab arvatavasti ralli must hobune kes segab kindasti kaarte tiitli heitluse punktidega. Ta võtab kindlasti punkte tiitli eest võitlejatel eest ära.
Loodan, et Tänak saab kohe kiiruse ülesse. vähemalt tema sõnade järgi rootsis käitub auto paremini kruusa seades. Tänak peab ära kasutama oma stardi positsiooni. Viiendana peale minnes peaks rada juba piisavalt puhast olema, et head kiirust näidata.
Ise loodan, et võidu peale sõidetakse kuni viimase kilomeetrini ja mitu meest võitleks võidu eest . Loodan ka, et Citroeni duo on korralikult konkurentsis.
Hyundai meestest on kõige paremad välja vaated kindlasti Mikkelsenil. Stardib ta ju kuuendana. Paddoon võib ka sähvatada. Neuville suust hakkab kulda voolama, et kui raske tal on ja ta teeb liiga kiireid sõidujooni ette. Sest ainult tema "kiired" sõidujooned aitavad konkurentidel kiiremad olla.
Toyota mehed tulev rajale kõik järjest. Arvatavasti on ralli lõppedes Tänak kõige kiirem Toyota mees.
Punkti kohtadele sõit saab olema pinge vaba kuna stardis on ainult 11 WRC masinat.
WRC2 sarjas teeb oma hooaja esimese stardi Kalle Harri poeg Rovanperä. Tidemandi ja Rovanperä vahel saab olem põnev lahing kes keda. Kindel on see, et Guerra jr. Benitto on võimeline neile vastu saama. Sest mees sõidab oma kodu radadel. Huttunen on Huttunen No ei näe teamst seda kiirust,, et ta suudaks võidu eest võidelda. Aga ehk tulevikus. Loodan, et mees kogub kogemusi ja teeb tegusi. Lihtsalt kahju oleks kui keskmik kel pole piisavat kiirust tulemusi näidata Lõpetab Kruuda karjääri. Just Huttunen napsas Kruuda eest selle hyundai istme omale.
Üldiselt saavad olema unetud ööd, et kogu seda virrvarri jälgida. Arvan, et peale Mehhikot on punktitabel veel pigelisem kui praegu.

Janec end and out.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#5
Mehhiko? Läks nii nagu karta oli. Toyota pani taaskord lati alt läbi. Samas Tänaku kiirus oli hea. Kardan, et hooajal näeme veelkord kus ta peab rajakõrvale jääma just tehniliste probleemida pärast. Mehhikos oli ta selgelt Latvalast ja Lappist kiirem.
Mees metsast tuli nägi ja tegi. Mitu aastat eemal olnud Loeb tuli ja näitas poisikestele kuidas tuleb rallit sõita. Korsikal on ta kindel võidu pretentent. nagu juba eelmine aasta näitas siis Citroen on kõval pinnasel hea auto. Ma ei imestaks kui sealt nopitakse kaksikvõit.
Elagu kuningas sest kuningas elab. Ogier näitas jälle super tarkust. ei võtnud liialt riske ja see tasus ära. Hooaja teine võit oli taskus. teised Fordi poisid olid nats aeglased või mis?
Hyundai oli tegelikult keskpärane. Neuvillest saan aru. Tal oli kõige kehvem stardi positsioon. Aga mida kuradist tegi Mikkelsen. Mitte mingi sugust kiirust mehel polnud. Startis ta ju kuuendana. Sordo näias head minekut. Kasutas kenasti oma stardi positsiooni ära.
Kahe sõnaga kokku võtta siis oli sellline mehhiko laadne mehhiko ralli

Janec end and out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#6
(JRG) Chapter 4
Tour de Corse

Hooaja esmene Asfaldi ralli. tõotab tulla põnev kuna võidu peale minejaid on palju.
M-Sport Ford WRT.
Ogier on kindel võidu peale sõitja. Stardib ta ju esimesena ja saab väga puhtad olud omale. Teades ogieri käitumist siis hakkab ta väga palju rada lõikama, et tuua lahtist pinda rajale. Kui Ogier peaks ka selle ralli võitma siis läheb tistel juba raskeks temaga sammu pidada. Evans võib ka asfaldil kiire olla. Aga ta stardib väga palju tagant poolt. Ning selleks ajaks on rada suuresti sodi täis.

Citroën Total Abu Dhabi WRT:
Siin on kindlasti kaks meest kes võivad võidu peale välja minna. Meeke ja Loeb. Mõlemad on väga kiired asfaldil. Ning Loeb on jälle see kes punkte eest ära hakkab noppima. Ise panustan Loebile. Mees näitas kui kiirsti ta suudab sõita. Vahepeal oli isegi liider Mehhikos.

Hyundai Shell Mobis WRT:
Siingi kaks meest kes võivad hea tulemuse teha. Neuville ja Sordo. Mõlemad asfaldil ülesse kasvanud mehed. Neuvlle läheb rajale teisen seega on väga hea võimalus korralik tulemus teha.
Mikkelseni olen totali pettunud. No ei saa kiirust ülesse. Hakkab või tunduma, et need spekulatsioonid vastavad tõele, et auto on ehitatud Neuville järgi. Ning teistele meestele tema sõidustiil ei sobi.

Toyota Gazoo Racing WRT
Toyotast on ennast asladil näidanud ainult Tänak. Kuid ta läheb rajale kuuendana. Kohe Latvala järel. Jääb vaid loota, et rada pole väga must selleks ajaks kui Tänak peale läheb Ka Tänak on võimeline korraliuks tulemuseks. Lootma peab, et Toyota tehnika vastu peab.

Kahesõnaga kokku võtta siis ralli saab põnev olema. Võidu peale sõitjaid on palju. ning see teeb ralli huvitavaks. Ühte indlat dominanti pole. Kõik on võimelised võitma.


Janec end and out

Tourd de Corse On ralli kus juhtub alati midagi. Juhtus ka see kord. Võidu võttis nagu oodatud Ogier. Üllatus oli Meeke ja Neuville suht nigel sõit Ogieri vastu. Kusjuures Neuville startis veel kohe ogieri järgi ja eelduste kohaselt oleks tee pidanud suht puhas olema.
Loeb näitas jälle, et kiirust tal on. Kahju muidugi sellest väikesest sõidu veast mis nulli kohe võrdluse Ogieriga. Ogier sõitis reede juba sellise vahe sisse, et Laupäval ja pühapäeval teges vaid edu hoidmisega. Loeb küll noppis laupäeval katse võite. Aga kindlasti ka Ogier ei vajutanud sajaga. Man on the Rally on kindasti Lappi. Oli ju seekorda talle esimene kord koarsikal olla WRC masinaga. Nii kui setupi paika sai kukkus pressima. Tasuks kokku neli katse võitu. Kahju, et eelvimasel katsel rehvi lõhkus. Vastasel juhul olek poodiumil kaks Toyota sõitjat.
Meeke on täielik pettumus. Lisaks veel off mis võttis meeskonnalt palju punkte ära.
Mikkelsen???? mees oma sõnade järgi pidi kindlasti tiitliheitluses sõna sekka ütlema. Nelja ralli peale ainult üks poodium. Ning sedagi ainult rootsis kus nulliti tippude sõit juba reede. Ma ei saa siiani aru mida temas nähakse. Korsika oli ta ise enda hale vari.
Neuville: Selle mehe sõsit oli väga suur pettumus. Lootsin, et kui Meeke oma stardi kohapärast ehk ei suuda Ogieriga sammu pidada siis Neuville peaks ikka suutma. Aga tuhkagi. Mees madistas kohtade peale teisest kuni neljandani Aga kui Tänak temast sõiduga mööda sai siis lagunes ta täiesti koost ära.
Latvala: Näha on, et tema närvisüsteem pole korras. Meeskonna kaaslased suutsid näidata super minekut. Nong kohe oli Latvala hädas. Lisaks veel korralik off. Aina rohek hakkab tunduma , et Jari mitte ei võitle esisõitja koha pärast vaid proovib mitte langeda meeskonna kolmandaks sõitjaks.
Lappi: Lausa supper minek.
Tänak tuli tagasi oma parima tulemusega korsika rallilt. Mis on senimaani olnud tema kõige nõrgem ralli.
Bouffier hu is the Boufiieer? Ford lõikas jälle näppu Mees koes on tuntud kui asfaldi sepets. Näitas tulemust esikümne lõpus. Miks küll ei lastud noorel Suninenil õppida.
Evansi tulemus oli kõike arvestades väagi korralik. Väga väikese kohenmis ajaga pidi ta hakkama saama uue kaardilugejaga. Vaatamata sellele suutis korralikult survet avaldada Sordole kes on ka sisuliselt asfaldil ülesse kasvanud.
Ogier. Siia pole midagi lisada Neljast rallislt kolm on kotti pistnud. Näha on, et mees aina rohkem saab selle Fordiga sõbraks. Argentiinas saab tal kindlasti raskem olema. kuna peab teed puhastama. Tänak ja Neuville kui tahavad veel sõna sekka poetada tiitli pärast siis peavad nad mõlemad edestama Argentiina Ogieri.

Janec end and Out
 
Viimati :
Meeldimisi: Ralli.ee

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#7
(JRG) Chapter 5

Argentiina ralli. Järjekordne kruusa ralli. Ning järjekordne ralli üle suure lombi. Tagasi on rivis Suninen ja Breen lisaks veel AL-Qassimi.
Loodaks näha rallilt kus natukenegi suudetakse kärpida Ogieri lendu.

M-Sport Ford WRT
Rivis Ogier, Evans ja Suninen
Suninen saab teha järjekordse stardi. Loodaks näha sõitmas top kuute. Võidu peale läheb kindlasti sõitma Ogier. Kuigi ta on tee puhasaja. ning kui reed epalju ei kaota siis on ta Laupäeval ja pühapäeval ta vägagi konkurentsis. Ning kui peaks ta selle ralli ka võitma siis. Võib küll öelda, et tiitel läheb talle. Evansi puhul loodan, et ta endine lugeja saab oma tervis ekorda ja on pardal tagasi. Kindlasti mees kes võib üllatada.

Hyundai Shell Mobis WRT
Rivis Neuville , Mikkelsen ja Sordo. Neuvillelt ja Mikkelsenilt ootaks paremat minekut kui siiani on olnud. Sordo on keskmik võib üllatada. Aga usun, et kohad 5-10 on tema pärusmaa. Best before on selle mehel möödas. Oleks ikkagi rivis tahtnud näga Paddonit

Toyota Gazoo Racing WRT.
Rivis Latvala, Tänal ja Lappi
Loodan, et latvala leiab oma mojo ja näitab kiirus milleks ta võimeline on. Kui see ralli peaks ka oma meeskonna kaaslastele alla jääma siis on midagi väga lahti temaga.
Lappi puhul ootan lahingut selliste meeste nagu Meeke Sordo Suninen vastu. Aga miks ka mitte võidu peal sõitmist. Argentiina on vist ka selline ralli kus ta varem WRc autoga sõitnud ei ole.
Tänaku puhul alla jäämine Ogierile oleks suureks pettumuseks. Kui ta tahab veel tiitli peale minna. Loodaks, et Toyota ühes tükkis püsib ja annab Tänakule võimaluse korralikuks tulemuseks. Milleks on lahing võidu peale.

Citroën Total Abu Dhabi WRT
Rivis. Meeke, Breen ja AL-Qassimi
Meekonad vajab korralikku tulemust. Huvtav ka s Meeke võib kummitada eelmise aasta hull crash mille ta tegi argentiinas. Ise loodaks näha meest konkurentsis teistega. Kua stardi koht on hea ning rada peaks olema tema jaoks puhas. Breeni näen lahingut andmas teistala noortele nau seda on Lappi ja Suninen.
AL-Qassimi on šheik kes tuleb ennast lõbustama. Ning igavust peletama. Ei oota temalt küll midagi suurt Loodaks tedaikka punkti kohal näha

Seega võidu peale sõitjaid ikkagi on Ogier, Neuville, Tänak, Meeke, Mikkelsen ja Latvala. Eks siis näha ole kes sellest võitlusest võitjana väljub Jääb üle vaid loota , et saab nautida suurepärast rallit.

Janec end and out
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#8
(JRG) Chapter 5 Lisa1

Argentiinat rapputas Taufuun Tänak

Argentiinat tabas läinud nädalavahetusel enne olematu Taifuun. Tänak näitas oma sisu ja enesekindlust. Võites 18-st katsest lausa 10.
Oma kiiruse poolest rististi Tänak ka Eesti Lendkalaks (Estonian Exocet) Tänaku jaoks oli see ralli ka mõnes mõttes otsustav. Kui siin poleks võitu tulnud võis siis oleks Ogierile ja Neuvillele alla jäänud võinuks tiitli lootused maha matta. Nüüd aga lootused elavad. Tänak suutis punkti vahet vähendada.
Ogier võttis maksimumi mis tal võtta oli. M-Sport tervikuna ebaõnnestus täielikult Evansi kuues koht tuli suuresti Meeke ja Lappi ebaõnne toel. Tegelikult terve M-sport ei suutnud kiirust ülesse saada.
Neuville kobistas jälle teise koha ära. Kuidas küll sellel mehel veab. Sordo jäi tema selja taha. Aga arvan, et seal oli tegu meeskonna korraldustega. Ennem seda oli Sordo stabiilselt kiirem Neuvillest. Kuid mingi hetk hakkas alla jääma. Samas ta aitas nii Tänakut kui ka Neuville. Võttes Ogieri eest vajalikke punkte ära.
Mikelsen Mikkelsen Mikkeslsen. Ma ei sa aru mida nägid hyundai bossid temas. Mees on oma enda hale vari. Sordo oleks igaljuhul parem varjant olnud meeskonan teiseks sõitjaks. Mikkesen on sõitnud viis rallit ja ette näidata on üks poodium. Sordo on sõitnud neli rallit ja saanud kaks poodiumit.
Citroeni meeskonna üks sõitjatest tegi seda jälle. Nimelt Breen keerutas masina üle katuse. Meeke langes rehvipurunemise ohvriks. Ennem seda näidati head minekut. Mõlemal sõitjal on stabiilsusest puudus
Mis on küll juhtunud Latvalaga? Mees on täielikult lagunenud. Kas tõesti Lappi ja Tänaku hea minek on Latvalat kõvasti muserdanud. Argentiina oma sõidu veaga kukkus ta tiitli konkurentsist välja. Kaks katkestamist jutti ja mõlemad oma sõidu veapärast. Nüüd võib küll öelda, et Latvala on meeskonna kolmas sõitja. Lappi oli hädas rehvidega. Kogu ralli käigus oli tal viis rehvipurunemist. Muidu sõitis väga hea kiirusega. Arvestades seda, et Lappi oli argentiinas esimest korda WRC roolis.
Üldiselt oli põnev ralli Nüüd on Ogieri ja Neuville vahe veel 10 punkti. Tänak jääb maha 28 punktiga. Tänak võttis Ogerilt 11 punkti tagasi ja Neuvillelt 4 punkti. Loota tuleb, et Tänak suudab jätkata samas tempos. Ning ralli rallilt Neuville ja Ogieriga vahet vähendada.
Jääme ootama siis Portugali rallit.

Janec end and out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#9
(JRG) chapter 6

images?q=tbn:ANd9GcTHeUvU-nIywdDmcccO58u9yJXmq3ILAqEIlPtwEbHSAqpUen0c


Portugal on ralli mis poolitab hooaja. Peale ss10-et on täpselt poola hooaega sõidetud. 2018 hooajal jääb siis veel sõita 6 ja pool rallit. Tegelikult on suht kiiresti hooaeg kulgenud. Portugal tundub suht populaarne ralli. Rivis on 14 WRC autot ja 35 R5 autot. WRC meestest on lisandunud Paddon, Östberg ja Al-Rajhi.

Alustame siis otsast
Hooaja liider
hyundai.png
HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Hyundai on väljas nelja autoga. Neuville Mikkelsen ja Paddon on nomineeritud meeskondlikele punktidele sõitma Sordo on selleks, et konkurentidel punkte ees ära noppida. Võidu peale neist neljast näen liikuvat ainult Neuvillet. kuigi Paddon võib ka üllatada. Stardib ta ju suht rivi lõpust. Mikkelsen ja Sordo madistavad esikümne keskel oma kohtade eest.

Hooaja teine
ford.png
M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Ford on väljas kolme autoga Ogier, Evans ja Suninen. Ei oska nagu midagi oodata. Argeniinas panid nad lati alt läbi. Ogier oli ainuke kes alt minnes ka lati riivas. Ralli võidu pretententi ma sellest meeskonnast ei leia. Ogier puhastab teed ja võib väga palju kaotada. Kui suudab reede kaotuse minimaalse hoida siis VÕIB juhtuda, et ta on laupäeva ja pühapäeval konkurentsis. Evans ja Sunine on pigem esikümne teises pooles. Kaldun arvama, et Ford see aasta meeskondliku tiitlit ei võida. Evans ja Suninen ei suuda Ogierile tuge pakkuda, et meeskond häid punkte saaks. Punkti tabelis on Evans 9-s ja Suninen 15-nes.

Hooaja kolmas
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT
Toyota on väljas kolme autoga Latvala Tänak ja Lappi. Kõik kolm pilooti on võimelised sõitma võidu peale. Loodaks, et Latvala ka oma madalseisut välja tuleb ja kõrge koha eest võitleb. Meeskonnal on hädasti punkte vaja, et Hyundai kätte saada. Konkurendid kardavad Toyota mootori võimsust. Kiirust meeskonnal on korralikult Mehed peavad selle ainult ära realiseerima. Kõik kolm peavad andma endast maksimumi, et meeskond Fordist mööda tõuseks ja Hyundaid kimbutama hakkavad. Usun ja Loodan, et Latvala ja Tänak on kõrges mängus sees.

Hooaja neljas
citroen.png
CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Citroen on väljas kolme autoga. Meeke, Breen ja Östberg. Ralli must hobune on Östberg stardib ta päris rivi lõpust. Ning tema tulekuks on rada juba väga puhas. . Argentiinas näitas ta, et uute jubbidega auto on tegelikult kiire. Lihtsalt Meeke peab suutma ilma rehvi pururnemiteta ja üle katuse käimata lõpuni tulla. Breen pigem madistab Mikkelseni Lappi Sordo Evansi ja Sunineniga. Kuidagi on tunne, et Citroen võib siin rallil kõiki võita. Ole mees ja ära satu jamadesse. Ning hea tulemus on käes. Meeke loodaks näha tegelikult poodiumil

Tõotab tulla põnev ralli. Titli heitlejate vahel. Ning sinna sekkuvad veel mustad hobused. Tänak peab edestama Neuvillet ja Ogieri. Ning punkti vahet vähendama. Hetkel tundub Mehhikos kaotatud punkte on raske tagasi teha.
Võidu pretentendid on Neuville, Tänak, Ogier kui reede väga palju ei kaota. Latvala kui saab oma madalsesust üle. Östberg kui suudab kenasti ära kasutada oma stardi koha. Miks mitte sinna nimekirja veel panna Meeke ja Lappi.

JWRC sarjas on rajal ka Ken Torn. Kui Torn tahab MM sarjas ka järgmine hooaeg sõita ssiis on tal aeg hakata näitama milleks ta suuteline on.

Janec End And Out
 
Viimati :

aix

Moderaator
Moderaator
Kasutaja
26 Aprill 2012
5
4
8
47
#10
Kas kirjutatud on telefonis? Suht palju kirjavigasid...HYUNDAI SHELL MOBIS WRT , Postuga l tundub ssuht populaaren ralli...jne. :) Mitte paha pärast, aga soovitus, et enne nii ilusat postitust võiks teksti kriitilise pilguga läbi lugeda...Muidu kõik okei...Ära pikka viha pea.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#11
Kas kirjutatud on telefonis? Suht palju kirjavigasid...HYUNDAI SHELL MOBIS WRT , Postuga l tundub ssuht populaaren ralli...jne. :) Mitte paha pärast, aga soovitus, et enne nii ilusat postitust võiks teksti kriitilise pilguga läbi lugeda...Muidu kõik okei...Ära pikka viha pea.
Kõik hästi ja ei pea viha. Nüüd sai vist kõik parandatud.
Ei saa ikka sedasi kirjutada kui laps süles on.
Sellest Hyundai meeskonna nime kohta nii palju, et see on meeskonna ametlik nimi. Ning kopitud WRC kodulehelt
 

aix

Moderaator
Moderaator
Kasutaja
26 Aprill 2012
5
4
8
47
#12
Kõik hästi ja ei pea viha. Nüüd sai vist kõik parandatud.
Ei saa ikka sedasi kirjutada kui laps süles on.
Sellest Hyundai meeskonna nime kohta nii palju, et see on meeskonna ametlik nimi. Ning kopitud WRC kodulehelt
Ahnii...siis on ka minu viga, et Hyundai nime ei teadnud...:) Kirjutasin nii nagu minu arust loogiline oli. No vot siis...Nii ta on, et teiste sees pinda näed, aga enda sees palki ei näe...:D
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#13
Ahnii...siis on ka minu viga, et Hyundai nime ei teadnud...:) Kirjutasin nii nagu minu arust loogiline oli. No vot siis...Nii ta on, et teiste sees pinda näed, aga enda sees palki ei näe...:D
Kõik ok. :D:D Hea teada, et keegigi loeb seda mida ma siia kritseldan. ;)
 
Meeldimisi: Indrek

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#14
Portugali ebaõnn sai jätku.
Neetud kivi ja kohmakad rajajulgestajad.

Postiivse poole peale saab kirjutada, et Tänak jätkas seeriat katse võitude osas. See hooaeg kokku juba 29 katse võitu. Ning kokku hetkel saanud 15 rallilt järjest katse võite. Seeria algas eelmise aasta argentiina rallist.
Neuville on ikka vägagi õnne särgis sündinud. Oma selle hooaja kaks rallivõitu on ta võtnud just siis kui Ogier ja Tänak on ebaõnnestunud. Nii oli see Rootsis kui nüüd ka Portugalis Ütleme nii et Evans ja Suninen said poodiumile just tänud tippude ebaõnnestumisele. Reedene päev räsis mehi ja masinaid. Katksetajaid oli palju. Ogier, Tänak, Latvala, Paddon

Hyundai
Neuville kasutas olukorra kenasti ära ja läks Sarja juhtima. Sordo kes oli meeskonna neljas sõitja tõi ära neljanda koha. Aga mehed kes olid meeskondlike punktidele nomineeritud kõrbesid. Paddon pani võssa ja Mikkelsen ei näidanud jällegi korralikku kiirust. Muidugi tabasid just tema masinat tehnilised probleemid. Nandanil on mõtlemis ainest. Äkki peaks Sordo Mikkelseni asemel sõitma panema täit hooaega.
M-Sport Ford
Ogier tegi härvanähtava sõiduvea ja jäi reede raja äärde. Evans ja Suninen hoidsid kahekesi fordi lippu kõrgel tasuks topelt poodium. Aga usun, et kui poleks Tänak ja Ogier rajaäärde jäänud siis poleks neil poodiumile kumbalgi asja olnud. Aga oleksid ja poleksid ei loe.
Toyota
Jaapani meeskonnal soome sisikonnaga läks kõige kehvemini. Tänak jäi pealtvaatajaks juba ralli teisel katsel kui lõhkus mootori üle kivi sõites. Mille oli tassinud rajale Neuville ja Ogier. Ning kui Tänak oli sealt oma laksu kätte saanud siis alles läksid rajajulgestajad ja korjasid need kivid sealt ära. Katse hiljem lõhkus Latavala oma auto. Reedese kahe katsega jäi toyota ilma juba kahest oma autost Lappi võitles hambad ristis ja sai lõpus neljanda koha. Aga 10 sekki trahvi langetas ta viiendaks. Kõlakad käivad ka sellised, et Latvalale jääb see hooaeg viimaseks. Ning pardale tiritakse noor Rovanperä.
Citroen
Sisuliset jätkasid sealt kus nad argentiinas lõpetasid. Meeke pani korraliku paugu. Aga meestel oli ka õnne, et sealt omal jalal välja jalutasid. Breenil ja Östbergil kiirust nappis Samas Loeb on näidanud, et masinal pole häda midagi Pigem on kehva tihend rooli ja isme vahel. Citroeni selline minek võib tähendada seda, et Šheik AL-Qassimi tõmbab raha kraanid kinni ja Citroen pakib asjad. Kahu meeskonnast kellel tegelikutl potentsiaali on korralikeks tulemusteks

Jwrc sarjas sõitsi Kaasa Ken Torn. Ta näitas head minekut hoidis oma klassi poodiumi kohta seni maani kuni tabasid tehnilised probleemid tema autot. Pühapäeval rajale naastes oli ka kiirus korralik aga kahjuks lõppes asi ikkagi katusele keeramisega. Selle katusega minetas ta ka lootuse järgmine aasta MM sarjas kaasa lüüa

Sardiinias kohtume.

Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#15
RIS_18_menu_ita_200.jpg


(JRG) Chapter 7

Sardiinia tõstab õhku kaks küsimust. Kas Tänak suudab kaitsta oma eelmise aasta võitu? Ning kuidas saab hakkama Neuville teepuhastamisega?
Üle pika aja on stardirivis ka Martin Prokop Aga ei ole täpselt teada kas ta sõidab oma vana Fionaga või on kasutusel uue generatsiooni WRC kahjuks ühte mees ena satrdirivis ei ole. Ning selleks on Meeke.

Hooaja liider
hyundai.png
HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Meeskonnas on uus olukord. Neuville läheb rajale esimesena. Huvitav oleks näha kui hästi ta selle teepuhatsamisega hakkama saab. Sordo on seekord jäänud pealtvaatajaks. Tema semel on stardis Paddon kes eelmine aasta näitas seal head minekut. Paraku see hooaeg ei ole nii hästi kulgenud. Eks oma jälje jätab ka see, et ta ei saa sõita kaasa täit hooaega. Mikkelsenist ei oota midagi. Ei saa ta kuidagi selle Hyundaiga sõbraks. Ei oska kohe nähe kes siit seltskonnast võiks poodiumi kõrgemal astmel seista.

Hooaja teine
ford.png
M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Üle pika aja ei pea Ogier enam teepuhastaja rolli mängima. Ning see tõstab Ogieri üheks põhiliseks võidu soosikuks.
Sardiinias mängib tee mitte puhastamine suurt rolli. Kuigi ta stardib teisena on siiski juba mingi jälg juba ees.
Evans ja Suninen võivad sähvatada. Aga siiski on tunne, et sinna tippu neil asja pole. Pigem sõidava kohtadele viiendast kuni kümmnendani.

Hooaja kolmas
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT
Toyota on tugev Tänak ja Lappi võivad mõlemad võidu peale sõita. Loodaks, et Latvala siit mingid punktid kirja saab. Kolm rallit on ta juba nulli peal olnud. Loodan, et leiab oma mojo ülesse. Mehel on ikka vist karjääri madalaim seis hetkel. Ta süüdistab auto vedrustust. Tänak peab sellelt rallilt saama korralikud punktid kui tahab veel tiitliheitluses sees olla. Portugali null andis päris korraliku tagasilöögi. Punkti vahe kärises päris suureks Aga pool hooaega on veel ees.

Hooaja neljas
citroen.png
CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Citroenis on päris kõvad muudatused. Meeskonna rivistusest ei leia enam Kris Meeke. Eelmisel nädalal lõhati suur üllatus pomm. Nimelt visati Meeke üle parda. Sellega tõmmati ka kriips alla Meeke karjäärile. Sardiinias on Rivis Breen ja Östberg. Kumbki ei hakka võidu peale sõitma. Mõlemad sellised keskmikud. madistavad pigem Evansi, Sunineni, Mikkelseni ja Paddoniga.

Ühtlasi on võidu soosikuit sisuliselt ainult kaks Tänak ja Ogier. Kuigi võib tulla ka üllatusi. Neuville usun, et kaotab reede kõvasti aega. Ning selle kaotusega põleb ka tema närv korralikult. Sellistes olukordades on näha, et Neuville on ebastabiilse närvikavaga. Usun, et kuuleme tema kommentaarides seda kuidas ta teeb teistele kiireid sõidujooni ette. Ning tänu sellele on teised temas kiiremad.
Loodan, et tuleb põnev ralli


Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#16
Draama Itaalia moodi. Ehk teravad trampliinid ja paberist Toyota Yaris WRC

Järjekordne ralli kus kogesid paljud Draamat. Ogier kaotas viimasel katsel ralli oma põhirivaali Neuville vastu kõigest 0,07 sekundiga. Sellega tegi Neuville suure sammu Sebastienite dünastia murdmiseks. Selle ralli viimase päevaganäitas Neuville kõva sisu. Samas oli see ka põhjendamatu risk.
Aga mehel oli ka väga väga palju õnne. SS5 oleks ta peaaegu peale finišit kraavi sõitnud- SS9 hüppas ninaga maasse aga sai sõitu jätkata. Laupäeval oli tal rehvi purunemine juba ringi esimesel katsel. Ning pühapäeval ei jäänud palju puudu, et oma auto katsuele keerata.

Hyundai
Suurendas oma edu nii meeskondlikus kui ka individuaalses arvestuses. Neuville näitas head minekut Paddon tegi sisuliselt oma ära. ilma suuremate eksimusteta sõitis lõpuks neljandale kohale. Mikkelsen juhtis kaks katset rallit aga siis hakkas juhtuma. Peaaegu oleks oma masina maha põletanud kui käigukast lakkas töötamast. Hämmastav on see, et Hyundai tehnilised probleemid tabavad pidevalt Mikkelseni. On see ebaõnn või juhus?

M-Sport Ford
Hakkab tunduma, et Nii Ogier kui ka kogu fordi meeskonda jäävad ilma mõlemast tiitlist. Nagu näha siis meeskonnas üks mees ei suuda vastu astuda Hyundaile. Selleks on vaja kogu meeskonna panust. Hetkel nii Evans kui Suninen ei toeta Ogieri. Nende panus on olematu. Siin on ka see veel, et Neuville on korralikud abimehed, et oma esimene tiitel võtta. Aga Ogier peab kuidagi üksi hakkama saama. Evans ja Suninen ei ole nii kiired, et konkurendi eest punkte ära võtta suudaksid. Evans käkis ära juba ralli teisel katsel Suninen sõitis reede viimasel katsel võssa. Ralli lõpuks Suninenile 10 koht ja Evans Lõpetas 14-dana. Mõlemad mehed olid eelmine ralli poodiumil. Nüüd ei kusagil

Toyota
Tänak püsis korralikult konkurentsis kuni Ta paberist WRC hüppel ära lagunes. Samal trampliinil oli hetk varem Neuville veel hullema maadumise teinud. Toyota ja Tänak on küll kiired. Aga tundub, et sellele kiirusele makstakse lõivu vastupidavusega. Juba kaks rallit on Tänak lõpetanud just sama probleemiga. Ning, et asi veel kehvem oleks siis Latvala auto generaator lakks ka töötamast. Nii nagu Portugalis siis ka sellel rallil pidi noor Lappi kastaneid tulest välja vedama Latvala näitas sellel rallil, et kui pea külmana hoida siis suudab ta kiirust näidata küll.
Selle ralli ebaõnnega lõpetati ka Tänaku tiitli püüdlus. Vahe liidriga on juba 72 punkti. Ning teise kohaga 45 punkti. Nüüd pole muud kui hakata ainult ralli võite püüdma kui see paberist auto vastu peab. Järgmien ralli on Soome mis peetakse Toyota koduhoovis. Seal alla kolmikvõidu on kõik muu läbi kukkumine.

Citroen
Pidas siis oma esimese ralli lma Meeketa. Ning nagu näha siis remondi arve enam ei suurenenud. Nii Breen kui ka Östberg tõid autod tervena finišisse. Tasuks siis viies ja kuues koht. Mõlemad mehed sõitsid oma taseme välja. Ega sellises konkurentis oleks patta tahta neilt midagi rohkemat. Hetkel pole veel teada kas Östberg jätkab hooaja lõpuni Citroenis või tuuakse keegi muu sinna sõitma. Kõlakad käivad, et Citroen tahab järgmiseks hooajaks tagasi tuua Ogieri oma meeskonda. Aga mina pigem arvan, et kui Ogier see hooaeg tiitlit ei võida siis ta lõpetab üldse oma rallisõitja karjääri ja pühendub rohkkme perele.

Kokkuvõttes pand siin rallil väga palju asju paika. Neuville sai korraliku boosti siit hooaja teiseks pooleks. Mis tal eelmine hooaeg totaalselt ebaõnnestus. Ogier vastupidi sa siit juurde natuke ebakindlust. Ning Tänak eemaldati konkurentsist. Aga seni kuni matemaatiliselt on võimalik tuleb uskuda. Sisuliselt pool hooaega on veel ees. Ning tulemas on väga kiired rallid Mis peaks just Toyota meestele meeldima. Soomes võtab ju Toyota kasutusele võimsama. mootori. Ega siin muud üle ei jäägi kui loota ja uskuda.


Kohtume siis Soomes. Hetkel siis ilusat puhkust kõigile.
Ning Mehed olge head ja sõitke kaine peaga. Tahaks, et kogu meeskond oleks ka peale puhkust taas rivis.

Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#17
logo.png


(JRG) Chapter 8

Pikk puhkus saab peagi läbi. Ning mootorid käivitataske 26.07 Soomes. Hooaja teine pool tõotab tulla põnev. Hetke liidril Neuvillel pole eelnevatel hooaegadel olnud just hooaja teine pool väga eduaks see aga annab lootust, et jälitajad jõuvad järele. Soomes saab olema pingeline ja närvesööv ralli. Kuna pikk paus on selja taga ja kõik tunnevad sõidunälga. Noored kuked hakkavad vanu kimbutada.Võidu tahtjaid on palju Suninen, Lappi, Latvala, Tänak, Ogier, Neuville

Hooaja liider
hyundai.png
HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Hyundai läheb päris korraliku eduga nii meeskondlikus kui ka individuaal arvestuses hooaja teisele poolele vastu.
Soomes on rivis Neuville, Mikkelsen, Paddon. No kui siin rallil Mikkelsen oma hoogu ülesse ei saa siis ma ei saa aru miks peab Sordo kodus istuma. Sordo on punkti tabelis neljas. Aga Mikkelsen seitsmes.
Kui ilm püsib ja vihma ei tee siis on Neuvillel raske sellisel kiirel rallil teepuhatsaja rollis olla. Kui ta reedesel päeval palju ei peaks kaotama siis võib ta suht konkurentsis olla. Aga samal Neuville pole soomes kunagi hiilanud oma kiirusega. Aga saame näha. Võitu ma talle ei ennusta. Sest Tagant poolt on tulemas soome kunnid ise. Latvala, Lappi ja Suninen.

Hooaja teine
ford.png
M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Rivis on Ogier, Evans ja Suninen
Ford testis hoolega oma uut aero paketti puhkuse ajal. Aga kuulda on, et selle uuenduse saab omale ainult Ogier. Evans ja Suninen peavad läbi ajama veel vana aeroga. Ogier üle pika pikaaja saab minna soomes rajal olukorras kus ta ei pea teistele teed lahti lükkama. Nüüd on vähemalt üks "kiire" sõidujoon ees. Evans loodan, et suudab teha ka korraliku ralli ning püsib top6 sees. Suninen arvan, et näitab oma sisu siin korralikult. Tema kange konkurent Lappi on siin silma juba pähe saanud.( võit eelmisel aastal) Nüüd oleks ka aeg Suninenil nädata mis masti mees ta on. Nende vahel saab olema põnev lahing.

Hooaja kolmas
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT
Rivis on Latvala, Tänak ja Lappi
Toyotal peaks sellel rallil super tulemuseks kõik olemas olema. Niis sõitjad kui ka auto. Toyota toob soomes rajale uuendatud ja võimsama mootori. Latavala tundub on oma mojo ülesse leidnud. Ning tahab kodus kindlati kõigile kohta kätte näidata. Aga see ei saa olema kerge. Sest Lappi ihkab oma mullust edu korrata. Siin tuleb hea lahing kahe põlvkonna vahel. Tänakule on nagu raske siin Soomes võitu ennustada. Pole ta siin kunagi eriti säranud. Alati on mingi viperus sisse tulnud. Aga loodaks siit kindlasti poodiumit.
Kokku võttes Toyota kolmik võit. Kõik muu on läbikukkumine ;)

Hooaja neljas
citroen.png
CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Rivis on Breen, Östberg ja Khalid Al Qassimi
Citroen oli ka kuuldavasti kõvastu uuendusi testinud puhkuse ajal. Auto pidavat olla muutunud pehmemaks ja paranenud olla ka pidamine. Saab näha kuidas meestel läheb. Aga tunne on selline, et kõrgesse mängu kumbki ei sekku. Lahing tuleb 6-10 kohani. Aga sisimas loodan, et Citroen saaks kirjakorralikud punktid.
Kudagi imelik on siin mitte näha Meeke.


Lisaks tippudele tulevad rajal veel kaks eestlast Ken Torn ja Roland Poom. Torn sõidab siis JWRC sarjas oma järjekordse ralli. Poom teeb oma debüüdi väljas pool baltikumi. Sõidab sarnaselt Torniga RC4 klassis kuid ei sõida JWRC arvestuses. Tornile on see elulise tähtsusega ralli. Kui siin kõik õnnestub siis on veel lootust järgmine hooaeg ka sõita. Aga kui siin põrub siis ojäävad tornile sõitmiseks ainult rajads mis on kuulmiseni pähe jäänud. Ehk siis kodune MV sari

WRC 2 klassis tahab kindlasti noor Rovanperä näidata koha kätte kõigile WRC 2 klassi meestele.

Ootame siis põnevat ja huvitavat rallit

Janec End And Out
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#18
Saarlaste ülemvõim Soomes. Ehkt kuidas Saarlsed oma sisu näitasid

Emotsioone ja tundeid on raske sõnadesse panna. Tänak tegi seda jälle. 15 aastat tagasi oli Märtin see kes näitas oma võimu. Nüüd siis kordas seda Tänak. Tänaku võim näitas meilleks ta suuteline on. Küllaltki kehvalt kohalt startinuna suutis ta näidata korraliku kiirust. Seevastu Neuville ja Ogier olid sisuliselt eikusagil.

HYUNDAI
See hakkab juba traditsiooniks saama, et hooaja teinepool algab meeskonnale fiaskoga. Ka eelmine ja üle eelmine hooaeg ei suudetud soomes näidata korralikku kiirust. Neuville võib küll pugeda rajapuhastamise taha. Aga fakt on see, et mees ei suutnud näidata mitte mingisugust kiirust. Hyundai piloodid ei võitnud soomes mitte ainsamatki kiiruskatset. Neuville ei olnud ka oma masinaga rahul. Mikkelsen tegi seda mida oligi karta. Hakkas pingutama ja lõpetas võsas. Selle taustal om mul Sordost väga kahju. Ainukesena sõitis Paddon oma taseme välja.

M-SPORT FORD
See mida meeskond soomes korda saatis annab pika puuga silmad ette 2011 aasta Citroeni geisile. Aga ralli on meesknnasport. Kasutati ära tekkinud olukorda. Huvitav kas Ogieri autole paigaldatud uus aero ei töötanud või oli millegis muus viga. Fakt on see, et Ogier jäi kiiruslet selgelt oma meeskonna kaaslastele alla. Evans ja Suninen kasutasid seejuures veel vana aero paketti. Aga wilson andis meestele käsu Ogier endast mööda lasta. See aga ilmselgelt ei meeldinud ei Evansile ega ka Suninenile. Huivtav oleks olnud teada mida oleks Tänak sellises olukorras teinud. Samas oli ka Neuville kade, et Ogier sellist abi sai.

TOYOTA
Meeskond võistles oma kodus. Ning näitas päris korralikku kiirust Kõik kolm pilooti võitsid korralikult katsevõite ja kuni viimase päevani oldi kolme masinaga esinelikus. Aga siis.... Lappil ei pidanud närv vastu ja tegi sõiduvea ja pidi katkestama. Latvalal jäi viimasel päeval natuke enesekindluset puudu. Ning ei suutnud Östbergi teist kohta ära võtta. Oleks on paha poiss. Aga see teine koht oleks Meeskonna üldarvestuses M-Spordist mööda tõstnud.
Tänak oli omaette klass. Võrdsetes oludes ei suutnud keegi temaga sammu pidada. Ta näitas samasugust võimu nagu Argentiinas. Punktikatse võiduga näitas ta kes on kuningas.

CITROEN
Väga hea meel on, et ehk on saadud oma vigadest üle. Mads näitas, et selle autoga annam väga kiiresti sõita. Ta oli ainuke kes suutis vähegi Tänakule pinget pakkuda. Breen tegi ka korraliku sõidu. Parakuu reedene rehvi purunemine võttis võimaluse heale tulemusele. Näha on, et puhkuse aeg tehtud arendust töö hakkab vilja kandma. Asfaldil oldi enemgi väga kiire. Aga just kruusal oli autoga probleeme. Ise hoian tugevalt pöialt Citroenile. Mads oma tulemusega võis ehk kindlustada endale järgmiseks hooajaks täiskoha. Järele jäänud etapid näitavad milleks Citroen veel suuteline on.

Et iile korralik ja rasvane punkt peale saaks Võitis Torn JWRC klassi. Seda võitu oli tal väga vaja. Nüüd on ehk võimalus leida vahendeid ka järgmiseks hooajaks. Ka Poom näitas suhteliselt head kiirust oma debüüdil MM sarjas.

Lühidalt kokku võtta see ralli. Siis tuleks öelda, et Saare veri ei värise.

Kohtume Saksamaal

Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#19
images?q=tbn:ANd9GcRhGjG44jGY_ionbPVWI2yO7zt1i7CuTZHxGeYRmSG6MOyHQsE2qw


(JRG) Chapter 9

Tulekul on Saksamaa MM etapp. Kas Tänak suudab oma eelmise hooaja võitu seal korrata?
Eelmine aasta oli Tänak ainuke kes rehvivalikuga reedesel päeval täppi pani. Ning sellega oma võidule korraliku aluse ladus. Saksamaa on raske ralli oma vahelduvate teeoludega. Ning nende pagana hinkelsteinidega.

Hooaja liider
hyundai.png
HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Rivis: Neuville, Mikkelsen ja Sordo
Teoorias peaks olema Hyundai tugev just saksamaal. Neuvillel liidrina on hea võimalus minna esimesena puhtale rajale. Ning hakata lõigates tooma mustust rajal. Sordo saab olema must hobune selle rallil kes võtab konkurentide eest punkte ära. Mikkelsen??? No ma ei tea. Olen juba kaheksa rallit oodanud, et äkki nüüd. Aga senini mitte midagi.
Eelmisi hooegu vaadates siis just hooaja teisel poolel on Hyundai maadelnud probleemidega. Vaatame mis algav ralli toob. Igatahes võimalused on neil head.

Hooaja teine
ford.png
M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Rivis: Ogier, Evans ja Suninen
Ogier läheb ka sellel ralli ainukesena peale uuendatud aeroga. Teisesd lasevad vana aeroga edasi. Ei tea kas see uus ei anna soovitud tulemus või on viga millegis muus. Ka Ogierile on see ralli suht oluline. Kui siin ei suudeta piisavalt punte tagasi võtta siis.... Evansilt ja Suninenilt ei oota midagi erilist. Pigem võitlust punktitabeli keskel. Paraku tuleb tunnistada, et M-Spordi meeste võimalused on võäiksemad kui Hyundai meestel. Aga samas ei tasu unustada, et seni peetud ainukese asfaldi etappi võitis just Ogier. Ogier stardib teisena kohe Neuville järel.

Hooaja kolmas
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT
Rivis: Latvala, Tänak ja Lappi
Toyota näitas prantsusmaal, et auto on tugev ja kiire ka asfaldil. Nüüd kus on autol uus mootor mis on võimas just sellistel nikerdamist nõudvatel katsetel. Saab tulevärk olema ilus. Eelmis hooaja võit saksamaal ja hooaja alguses peetud prantsusmaa etapp lubavad loota, et Tänak teeb ka siit hea tulemuse. Ka Tänakule on see ralli oluline just Tiitliheitlust silmas pidades. Kui siit punkte juurde kaotatakse siis kaovad ka need õhkõrnad lootused. Samas on võimalus selle ralliga tõsta meeskond M-Spordi ette. Vahe on vaid üks punkt. Latvala ja Lappi võivad ka asfaldil head kiirust näidata. Üldiselt ootaks Toyotalt väga head võistlust. Võimalused on neil head. Tänak läheb rajale kolmandana. Selleks ajaks loodan, et rada pole piisvalt sodi täis selleks ajaks.

Hooaja neljas
citroen.png
CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
Rivis Breen js Ösberg
Nüüd kus Citroen on hakanud lahti saama oma muredest võivad nad näidata oma väga head minekut just saksamaal. Breen on sisuiselt ülesse kasvanud just asfaldi rallidega. Siis ise ootaks küll temalt väga head minekut. Kuigi stardi positsion pole just super aga Citroen on näidanud, et asfaldil on nad väga kiired. Ösberg näitas Soomes milleks ta võimeline on. Samasugust esitust tahaks näha ka saksamaal. Citroenide hea esitus võib korralilkult kaarte segada.

Lisaks on veel stardis vanaeister Serderidis M-Spordi poolt ette valmistatud Ford fiesta WRC-ga

WRC2 nimekiri on ka võimas. Eesotsas: Kopeckyi, Rovanperä, Camilli, Kajetanowiczi ja Greensmithiga


Janec End And Out

23.jpg?1531121624
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
551
167
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#20
images?q=tbn:ANd9GcRhGjG44jGY_ionbPVWI2yO7zt1i7CuTZHxGeYRmSG6MOyHQsE2qw



Küsimusele mille ma eelvaates esitasin saime positiivse vastuse. Tänak suutis kaitsta saksamaal oma eelmise aasta võitu
Tänakult raske kuid korralik ralli. Kaks rallit järjest konkurentidele nüüd müts kootud
Kahe ralliga on Tänak suutnud Neuvillelt tagasi võtta 36 punkti. Sama palju on vaja veel nelja ralliga võtta. Ogieriga on vahe 13 silma.

Hooaja liider
hyundai.png

HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Juba teist rallit järjest oli Hyundai suht kahvatu kui välja jätta Sordo võitlus Latvalaga. Ei olnud kiirust ei Neuvillel ega ka Mikkeslsenil. Kuigi Neuvillel oli rallile kõige parem stardipositioonei suutnud ta seda ära kasutada. Ta kobistas lõpuks tänu konkurentide ebaõnnele ära teise koha rallil. Õnne sellel mehel ikka jagub ja kuhjaga kohe. Samas korralikku kiirust ta kogu rallil näidata ei suutnud. Oma sõnade järgi teeb ta taktikalist sõitu.
Sordo oli sellest triost ainuke kes pidas korralikku lahingut ralli teise koha peale. Kahjuks sõiduviga lõhkus tehnika ning ta pidi katkestama
Mikkelsen oma sõnade järgi õppis autot ja uut sõidutehnikat. Mida ta senimaani siis teinud on??
Hooaja teine pool on Hyundail juba mitmendat hooaega olnud tunduvalt nõrgem.

Hooaja teine
toyota.png

TOYOTA GAZOO RACING WRT

Toyota näitas kogu meeskonnaga korraliku kiirust mis pani konkurente imestama ja pead vangutama. Kõik kolm tegid väga head esitused. Lappi saavutas lõpuks kolmanda koha. Tõusis sinna siis kui Sordo ja Latvala teeäärde jäid. Latvalast tuline kahju. Mees oli väge täis ja läks teist kohta püüdma. Aga kahjuks vedas tehnika alt.
Tänak pidas lahingu maha Ogieriga Senimaani kui Ogier tegi vea ja pidid hakkama rehvi vahetama. See annab kinnitust, et ka Ogier on võimeline eksima pingelises olukorras. Tänak näitas milleks Toyota asfaldil suuteline on. Ning uus mootor on võimas. Isegi Ogier tunnistas, et Tänakule pole midagi vastu panna.
Korralik esitus Lappilt ja Tänakult tõstis Meeskonna punktitabelis teisele kohale. Nüüd jäädakse maha hyundaist ainult 13 punktiga. Veel on Toyotal võimalik püüda mõlema tiitlit.

Hooaja kolmas
ford.png

M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM

Meeskonad langes punktitabelis kolmandaks. Seda olen ma juba ammu öelnud, et ühe mehega tiitlit ei kaitse. Evans ja Suninen jäävad selgelt nõrgaks Ogieri kõrval.Sunineist saan veel aru Mees sõidab oma esimest korraliku hooaega. Aga Evans on tiirutanud WRC-ga sarjas juba aastast 2014 Võiks nagu kogemusi juba olla. Lihtsalt Ogier üksi ei suuda meeskonda vedada. Mul on kuri kahtlus, et see on Ogieri viimane hooaeg M-Spordi ridades.Türgis saab meeskonnal veel raskema olema. Pole ju peale Ogieri kellegil seal kogemusi. Ning Ogier on rajal teisena. Tuli küll Ford oma rahadega taha. Aga ikka ei suuda meeskond korralike tulemusi näidata. Auto on küll vastupidav. Aga kiirust napib. Ning selja tagant läheneb hirmsa hooga Tänak.
Papa Wilson tunnitas Saksamaa rallil ajal , et tunneb igatsust ja puudust Tänakust.

Hooaja neljas
citroen.png

CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT

Citroen andis ka tagasi käigu võrreldes Soomega. Mads pole tegelikult kunagi olnud eriline asfaldi spetsialist.
Tagatippuks sõitis veel viimasel päeval rajalt välja. Breenis olen tegelikult natuke pettunud. Lootsin temalt sellel rallil korralikku tulemust. Aga mida polnud seda polnud. Ka tema suutis oma masina ära lõhkuda. Citroen vajab meeskonda kiiresti tugevat liidrit. Kuidagi kahju on meeskonnast potentsiaali nagu oleks. Aga ikka suudetakse mingi jamaga hakkama saada.

Eestalstele pakkus ralli tugevaid emotsioone.
Nüüd jääb üle ainult järgist rallit oodata

Kohtume Türgis

Janec End And Out
 

Kuu Top Postitaja

  • See kuu: 151
  • See kuu: 59
  • See kuu: 54
  • See kuu: 37
  • See kuu: 27

Viimased postitused

Kes tuleb maailmameistriks 2018?

  • Sebastien Ogier

    Hääli: 11 23.4%
  • Ott Tänak

    Hääli: 30 63.8%
  • Thierry Neuville

    Hääli: 6 12.8%
  • Andreas Mikkelsen

    Hääli: 0 0.0%
  • J-M Latvala

    Hääli: 0 0.0%

Reklaam

Foorumi statistika

Teemasid
758
Postitusi
3,220
Kasutajad
1,163
Uued Kasutajad
Nalts