NELJAPÄEV 17.05.2018
Shakedown (Paredes) 4.60 km 09:30
SS1SSS Lousada 3.36 km 21:03
REEDE 18.05.2018
SS2Viana do Castelo1 26.73 km 11:15
SS3Caminha1 18.11 km 12:12
SS4Ponte de Lima1 27.54 km 12:52
Service B - Exponor - 34 Min
SS5Viana do Castelo2 26.73 km 17:25
SS6Caminh2 18.11 km 18:30
SS7Ponte de Lima2 27.54 km 19:03
SS8Porto Street Stage1 1.85 km 21:03
SS9Porto Street Stage2 1.85 km 21:28
Leg total151.82 km
LAUPÄEV 19.05.2018
SS10Vieira do Minho1 17.38 km 11:08
SS11Cabeceiras de Basto1 22.22 km 11:46
SS12Amarante1 37.60 km 13:05
Service E - Exponor - 34 Min
SS13Vieira do Minho2 17.38 km 17:08
SS14Cabeceiras de Basto2 22.22 km 17:46
SS15Amarante2 37.60 km 19:05
Leg total154.40 km
PÜHAPÄEV 20.05.2018
SS16Montim1 8.64 km 10:25
SS17Fafe1 )11.18 km 11:08
SS18Luílhas 11.89 km 11:36
SS19Montim2 8.64 km 12:35
SS20Fafe 2 (Power Stage)11.18 km 14:18
Leg total51.53 km
Event total357.75 km
Osalejad: https://www.ewrc-results.com/entries/44260-vodafone-rally-de-portugal-2018/
Lingid:
https://twitter.com
https://www.ewrc-results.com/
http://www.wrc.com
https://plus.wrc.com
http://rally-base.com
Portugal on ralli mis poolitab hooaja. Peale ss10-et on täpselt poola hooaega sõidetud. 2018 hooajal jääb siis veel sõita 6 ja pool rallit. Tegelikult on suht kiiresti hooaeg kulgenud. Portugal tundub suht populaarne ralli. Rivis on 14 WRC autot ja 35 R5 autot. WRC meestest on lisandunud Paddon, Östberg ja Al-Rajhi.
Alustame siis otsast
Hooaja liider

Hyundai on väljas nelja autoga. Neuville Mikkelsen ja Paddon on nomineeritud meeskondlikele punktidele sõitma Sordo on selleks, et konkurentidel punkte ees ära noppida. Võidu peale neist neljast näen liikuvat ainult Neuvillet. kuigi Paddon võib ka üllatada. Stardib ta ju suht rivi lõpust. Mikkelsen ja Sordo madistavad esikümne keskel oma kohtade eest.
Hooaja teine

Ford on väljas kolme autoga Ogier, Evans ja Suninen. Ei oska nagu midagi oodata. Argeniinas panid nad lati alt läbi. Ogier oli ainuke kes alt minnes ka lati riivas. Ralli võidu pretententi ma sellest meeskonnast ei leia. Ogier puhastab teed ja võib väga palju kaotada. Kui suudab reede kaotuse minimaalse hoida siis VÕIB juhtuda, et ta on laupäeva ja pühapäeval konkurentsis. Evans ja Sunine on pigem esikümne teises pooles. Kaldun arvama, et Ford see aasta meeskondliku tiitlit ei võida. Evans ja Suninen ei suuda Ogierile tuge pakkuda, et meeskond häid punkte saaks. Punkti tabelis on Evans 9-s ja Suninen 15-nes.
Hooaja kolmas

Toyota on väljas kolme autoga Latvala Tänak ja Lappi. Kõik kolm pilooti on võimelised sõitma võidu peale. Loodaks, et Latvala ka oma madalseisut välja tuleb ja kõrge koha eest võitleb. Meeskonnal on hädasti punkte vaja, et Hyundai kätte saada. Konkurendid kardavad Toyota mootori võimsust. Kiirust meeskonnal on korralikult Mehed peavad selle ainult ära realiseerima. Kõik kolm peavad andma endast maksimumi, et meeskond Fordist mööda tõuseks ja Hyundaid kimbutama hakkavad. Usun ja Loodan, et Latvala ja Tänak on kõrges mängus sees.
Hooaja neljas

Citroen on väljas kolme autoga. Meeke, Breen ja Östberg. Ralli must hobune on Östberg stardib ta päris rivi lõpust. Ning tema tulekuks on rada juba väga puhas. . Rootsis näitas ta, et uute juppidega auto on tegelikult kiire. Lihtsalt Meeke peab suutma ilma rehvi pururnemiteta ja üle katuse käimata lõpuni tulla. Breen pigem madistab Mikkelseni Lappi Sordo Evansi ja Sunineniga. Kuidagi on tunne, et Citroen võib siin rallil kõiki võita. Ole mees ja ära satu jamadesse. Ning hea tulemus on käes. Meeke loodaks näha tegelikult poodiumil
Tõotab tulla põnev ralli. Tiitli heitlejate vahel. Ning sinna sekkuvad veel mustad hobused. Tänak peab edestama Neuvillet ja Ogieri. Ning punkti vahet vähendama. Hetkel tundub Mehhikos kaotatud punkte on raske tagasi teha.
Võidu pretentendid on Neuville, Tänak, Ogier kui reede väga palju ei kaota. Latvala kui saab oma madalsesust üle. Östberg kui suudab kenasti ära kasutada oma stardi koha. Miks mitte sinna nimekirja veel panna Meeke ja Lappi.
JWRC sarjas on rajal ka Ken Torn. Kui Torn tahab MM sarjas ka järgmine hooaeg sõita ssiis on tal aeg hakata näitama milleks ta suuteline on.
Janec End And Out
Viimati :