Hooaeg 2019



Indrek

Rallifanaatik
Staff
28 Detsember 2011
1,018
181
83
#42
Suurtest siis Tänak ja Neuville paigas. Nüüd siis Ogieri kord
No olgem ausad, kui arvestada Citroeni edenemisi, siis vaevalt Oggi sinna minemas. Pigem pakuks, et jätkab M-Spordis või lõpetab karjääri... Aga eks sellest saame vist alles detsembris teada :D
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
693
194
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#44
Krt seda Evansi juttu ma ei usu. Tema sõnul oleks pidanud Tänak sellel hooajal ka M-Spordi sõitma
Samas saaks ehk citroen ka jälle jalad alla. On ju Loeb näidanud, et selle masinaga annab ikka väga kiirelt sõita.
Latvala M-Sporti ja Lappi jääb toyotasse Ning latvala asemele tuleb Tidemand
 
10 Veebruar 2018
209
14
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#45
Krt seda Evansi juttu ma ei usu. Tema sõnul oleks pidanud Tänak sellel hooajal ka M-Spordi sõitma
Samas saaks ehk citroen ka jälle jalad alla. On ju Loeb näidanud, et selle masinaga annab ikka väga kiirelt sõita.
Latvala M-Sporti ja Lappi jääb toyotasse Ning latvala asemele tuleb Tidemand
Noh pigem on ikka juttu olnd,et Lappi sidrunisse.Ja seda ,et Citroen võib kiire olla,on ju ka tõestanud Öts(Soome ju) ja ka Breen,aga õnnest ja stabiilsusest jääb puudu,nii et ,kui Ogi ikka seda autot tundma õpib,küll siis konkurentsi ka pakuks.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
693
194
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#47
Pühapeetruse perse peeratus see nüüd on. Mehel pole mingit kogemust ega ka kiirust. Sellest ühest sähvatusest mis ta eelmine hooaeg tegi jääb kindlalt väheseks. See tuutu ei sobi kohe kindasti toyotasse. Isegi Rovanperä loetakse veel liiga tooreks, et WRC lasta. Ning nende kahe poisikese taseme vahe on mäekõrgune. Tuutu ei küündi kunagi sinna kuhu on jõudnud Rovanperä
 
Meeldimisi: AIGAR VAHELAAN
10 Veebruar 2018
209
14
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#48
Pühapeetruse perse peeratus see nüüd on. Mehel pole mingit kogemust ega ka kiirust. Sellest ühest sähvatusest mis ta eelmine hooaeg tegi jääb kindlalt väheseks. See tuutu ei sobi kohe kindasti toyotasse. Isegi Rovanperä loetakse veel liiga tooreks, et WRC lasta. Ning nende kahe poisikese taseme vahe on mäekõrgune. Tuutu ei küündi kunagi sinna kuhu on jõudnud Rovanperä
No seda minagi,see ju väga hädine,aga noh isamees ju Grönholm .:rolleyes:
 
20 Juuli 2017
37
12
28
Olen
Rallifänn
#49
Torkaks ka vahele jutule, et pea kõik tipud on M-Spordist ka kunagi läbi käinud, et sinna liikumine ei ole kindlasti kellelegi mingi müstiline samm. Eriti nö kustuvatel tähtedel nagu Sordo-Latvala. Sest Latvala on vist juba 14a sõitnud WRC täishooaega? Parandage kui eksin. Ja kui selle aja peale ikka pole tiitlit kingitud siis on ehk aeg kiiver varna riputada.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
693
194
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#51
Samas a jutus on iva sees Ning trio Tänak, Latvala ja Meeke. on kindlasti korralil rivistus, et minna ründama Meeskondlikut tiitlit. Samas kas jälle Kris on nõus olema Tänaku veevedaja. Ning kindlustama tagalt top 5 kohtadele sõites.
 
10 Veebruar 2018
209
14
48
Põlvamaa
Olen
Rallifänn
#53
Samas a jutus on iva sees Ning trio Tänak, Latvala ja Meeke. on kindlasti korralil rivistus, et minna ründama Meeskondlikut tiitlit. Samas kas jälle Kris on nõus olema Tänaku veevedaja. Ning kindlustama tagalt top 5 kohtadele sõites.
Noh ma arvan,et kül ta ikka on,sest ei ole ju tal midagi valida,kui ikka pakutakse jah noh,kui on niikõva mees,et Otile ikka lutti annab,siis ma arvan,et ei käsi tal keegi vett vedada :) Aga kui ikka Lappi jehat tõmbab,,siis oleks Kris täitsa pandav tüüp Toyjotsi.
 

Indrek

Rallifanaatik
Staff
28 Detsember 2011
1,018
181
83
#54
No minuarust peab Lappi ikka puhta loll olema, kui vahetab Toyota Citroeni vastu. Esiteks, oleme kõik näinud, et Toyota on valmis saanud väga hea auto (võibolla ühe parima hetkel) ja meeskonna eelarved mis auto arendusse pannakse on kordades erinevad. Seega, ei usu eriti sellist meeskonnavahetust, kui just rahapakiga uimaseks ei lööda :D

Aga eks see ainult minu arvamus :D

Ise muidugi tahaksin väga Meeke tagasi sarjas näha, sest tegu ju McRae õpipoisiga ja sõidustiil tal suht sarnane (Kas käsi kullas või p.....) :D
 
Meeldimisi: AIGAR VAHELAAN

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
693
194
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#55
Samas Lappi käis prantsusmaal Citroeni tehases uurimas mis, kuidas ja miks tehakse. Siin on ikka väga suur tõenäosus, et Lappi Citroeni läheb. Miks muidu Citroen konkurendi oma tehasesse lubab. Ning Türgi ralli näitas seda ka. Lappi ei olnud üldse rahul autoga. Mis veelgi huvitavam oli see, et katkestamine minu arust oli nats imelik.
Mäletame ju kõik hästi seda, et Ogieri ei lastud autoga ennem testida kui kirjutab lepingule alla. Selles valguses on Lappi tehase külastus lausa imelik.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
693
194
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#57
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.

Uued reeglimuudatuste ettepanekud, mille üle oktoobris hääletatakse:
- autoga tegelevate mehhaanikute arvu vähendamine 12lt 9le (kolmene meeskond) ja kahesel meeskonnal 9lt 6le
- testipäevade arvu vähendamine 55lt 42le
- praeguse max500km pikkuse ralli surumine vahemikku 300-350km
- piiramatu testiala vähendamine 10km diameetriga alasse
- sõitjad saavad valida endale kestva numbri (va maailmameister nr1) pole kirjas aga loogiline oleks vist et see number kestab ühe aasta?
- et vältida taktikalisi katkestamisi ralli lõpus uue mootori saamiseks, uued reeglid sätestavad millal katkestamine saab toimuda ning kasutatavate (lisa)mootorite arv hooajal piiratakse
- autol peavad iga kiiruskatse algul olema 4 pöörlevat ratast
 

Monte-Carlo Ralli 2019

Viimased Uudised

Kuu Top Postitaja

  • See kuu: 95
  • See kuu: 40
  • See kuu: 22
  • See kuu: 16
  • See kuu: 14

Kas kasutad foorumi musta või valget disaini?

  • Valget

    Hääli: 3 27.3%
  • Musta

    Hääli: 8 72.7%

Reklaam

Foorumi statistika

Teemasid
790
Postitusi
4,072
Kasutajad
1,238
Uued Kasutajad
ArlisK