P27. Kennards Hire Rally Australia 2018



Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
672
190
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#1
ba511f5b-d71a-48ce-ae01-8c374a7303ab.png


Ajatabel
NELJAPÄEV 15.11.2018
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
8.77 km 23:03

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
14.12 km 23:43

REEDE 16.11.2018
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
26.68 km 00:41

Service A (Coffs Harbour)
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
8.77 km 03:32

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
14.12 km 04:12

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
26.68 km 05:10

Service B (Coffs Harbour)
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
1.27 km 07:37

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
1.27 km 08:47

Service C (Coffs Harbour)


TEINE PÄEV (REEDE)16.11.2018
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
13.13 km 22:08

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
28.83 km 22:51

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
20.11 km 23:59

LAUPÄEV 17.11.2018
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
1.99 km 00:47

Service D (Coffs Harbour)
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
13.13 km 03:08

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
28.83 km 04:02

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
20.11 km 05:10

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
1.99 km 05:58

Service E (Coffs Harbour)
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
1.27 km 07:37

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
1.27 km 07:47

Service F (Coffs Harbour)


KOLMAS PÄEV (LAUPÄEV)17.11.2018
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
15.55 km 21:53

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
19.27 km 22:36

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
7.16 km 23:38

Service G (Coffs Harbour)
PÜHAPÄEV 18.11.2018
Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
15.55 km 02:01

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
19.27 km 02:44

Lingi nägemiseks Logi sisse või registreeru.
7.16 km 04:18

Sündmuse kokkuvõte 316.30 km

ba511f5b-d71a-48ce-ae01-8c374a7303ab.png


( JRG) Season 2018 Final Chapter 13

Suur Grande Finale on tulemas Austraalias. Nii põnevat hooaega pole enam väga ammu olnud. Kus matemaatiliselt on kolmel mehel võimalik tulla maailmameistriks hooaja viimase ralli viimases kurvis.

SEBASTIEN OGIER
Läheb rajale esimesena Ning kindalsti kaotab ta aega Reedesel päeval teepuhastamisega. Ta edu Neuville ees on kõigest kolm punkti. Selleks, et tiitel kätte saada tuleb lõpetada ralli kindalti Neuvillest ees pool. Reede peab Ogier andma endast kõik, et aja kaotus poleks suur. Ogier teeb austraalias ühtlasi oma viimase ralli M-Sport fordi ridades. Tulevast hooajas on ta Citroeni sõitja. Olen selles kindel, et ta tahab oma Kärjääri hr. Wilsoni juures lõpetada tiitliga.

TERRY NEUVILLE
Stardib rallile teisena. tal natuke kergem oma ajakaotus vältida kuna ühed jäljed on juba ees. Samas aeg on näidanud, et nendest jälgedest ei pruugi piisata. Vigu peavad vältima kõik tiitli jahtijad. Seda teab ka Neuville, et pisimgi viga läheb maksma tiitli. Lahing tuleb tuline ja pingeline. Eks Neuvillek on pinged suuremad peal kuna ta jahib oma esimiest sõitja tiitlit. Ning see annam alust oletada, et tagasi ta hoidma ei hakka. Aga selline riskipiiril sõitmine võib kalliks maksma minna. Aga vahet pole. Kõik teised on süüdi ju tema ebaõnnes.

OTT TÄNAK
Läheb rajale kolmandana. Sellest triost on just temal kõige kergem. Rada pole küll puhas, aga mingid jäljed on juba ees. Selleks, et Tänak suudaks meistriks tulla peab korduma Türgi tsenaaarium. Kus kaks kanget konkurenti peavad feilima. Seda kusjuures ühel ja samal katsel. Vastasel juhul kui näiteks Neuville eksib siis hakkab Ogier oma sõitu hoolega kontrollima ja lõpuni kruisima. Vastupidiselt tõimiks Neuville täpselt samamoodi Seevastu Tänakul on vaja teha austraalias 25+5

MEESKONDLIK TIITEL
Toyota edu Hyundai ees on kõigest kaksteist punkti ja M-Sport Fordi ees kakskümmendviis punkti. Usun, et lahing tuleb just kahe meeskonna vahel. Kuna nii Toyotas kui ka Hyundais on olemas mehed kes suudavad kõrgied punkte püüda. Selleks, et M-Sport Ford veel meeskondliku tiitli saaks peaks tegelikult kuus meest katkestama. Mis on vähe usustav. Lisaks vel sellele ei ole Ogieril nii tugevat selja tagust ja toetust meeskonna teistelt sõitjatelt. Evasn ja Suninen jäävad selle lahingus statisti rolli. Nii Toyota kui ka Hyundai sõitjad peavad andma endast maksimumi, et meeskondlik tiitel ära tuua. Kui nüüd spekuleerida siis WRC sarjale oleks just kasulik kui Toyota selle tiitli saaks. See annab selge signaali nii Subarule kui ka Mitsubishile, et ka nemad sarja tagasi pöörduks.

MUSTAD HOBUSED
Nemad on need kes võivad kõikide plaanid segi pöörata. On alust spekuleerida, et Ogierile võivad appi tulla Citroeni sõitjad. Kes võivad ja on võimelised tegema head rallit just tagantpoolt startides. Ning on ka Citroeni boss Pierre Budar öelnud naeratuse saatel, et sooviks järgiseks hooajaks taastada oma meeskonna autole numbri üks.
Tagant poolt strdivad veel Mikkelsen Paddon. Mikkelsenist ma nagu ei oota suurt midagi. Ta võib küll Reede kiire olla just tänu oma stardi kohale. Aga Ralli lõppedes on ta ikka kohal kusagil punkti tabeli teises pooles. See vastu Paddon on võimeline punkte eest noppima. Aga kui ta peaks olema Neuvillest eespool siis sobivate asjade kokku langemisel laseb ta Neuville kindlasti endast mööda. Ralli võidu eest hakkavad sõitma kõik kolm tiitlile heitlejat. Eks siis ootame ülipönevat rallit. Ning väärilist meistrit ralli hooaja lõppedes

Janec End And Out
 
Viimati :
Meeldimisi: mustlane60

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
672
190
83
44
Rapla
Olen
Rallifänn
#4
Neuville lubas kõvasti hagu anda ja riskida. See annab ka väikese võimaluse ka Tänakule
 
Viimati :
20 Juuli 2017
37
12
28
Olen
Rallifänn
#5
Pakun, et tulebki selline stsenaaruim, kus neiu katkestab või kaotab oluliselt aega (noh Evans ju loobib kive teele jne) ning seejärel Ogier lihtsalt kruisib lõpuni, andmata Otile võimalust.
 
Meeldimisi: Indrek

Indrek

Rallifanaatik
Staff
28 Detsember 2011
969
168
83
#6
Ilus mälestus aastast 2003, kus Solberg oli viimane mitte prantslasest maailmameister.

Käesoleval aastal on võimalus murda see 14 aastat kestnud valitsemine kahel mehel. Kahjuks ühe mehe võimalused on suht minimaalsed ja loodame kõik südamest, et juhtuks ime ja Tänak võidaks tiitli... Aga teine mees, kes saaks hetkel prantslaste ülemvõimu lõpetada on juba enne viimast etappi kahjuks eestlaste poolt korralikukt maha materdatud....

Ehk siis kui ei juhtu ime, saavad prantslased endale ka viieteistkümnenda meistritiitli.....

Kui võrdluseks tuua F1 sarja, siis ei kestnud ka Schumacheri ja Vetteli valitsemine nii kaua......


 
Viimati :

Gevin

Rallifanaatik
Staff
Moderaator
12 Mai 2014
436
92
63
Harjumaa, Eesti
Olen
Rallifänn
#16
Nüüdseks juba ilmateadetud muudetud. Neljapäeva õhtu ja reede hommikupoole sajab, ehk esimesed katsed võivad niisked olla. Küllap muutub veel :D aga kuiv nädalavagetus ei tule
screen-shot-2018-11-13-at-17-09-15-png.5087
 
Meeldimisi: Indrek

Gevin

Rallifanaatik
Staff
Moderaator
12 Mai 2014
436
92
63
Harjumaa, Eesti
Olen
Rallifänn
#18
Eks me kõik mõtleme. Jama sellega, et Austraalias sõidab kokku ainult 29 autot, millest 11 WRC masinad. Et peale katkestamist kukukb üldis piisavalt kaugele võiks see juhtuda reede-laupäeva esimese kolme katse peal :D
 
Meeldimisi: Indrek

Monte-Carlo Ralli 2019

postitused

Kuu Top Postitaja

  • See kuu: 46
  • See kuu: 19
  • See kuu: 8
  • See kuu: 4
  • See kuu: 4

Kas kasutad foorumi musta või valget disaini?

  • Valget

    Hääli: 3 42.9%
  • Musta

    Hääli: 4 57.1%

Reklaam

Foorumi statistika

Teemasid
777
Postitusi
3,926
Kasutajad
1,226
Uued Kasutajad
KnockIt